fruktsallad

det är den enda jag är sugen på just nu. så det ska jag och älsklingen fixa nu när han kommer hem. och han är hemma vilken minut som helst. saknar honom galet. prov står på schemat ikväll och samma sak i morgon, då ska jag sitta i sex timmar och skriva psykologi prov. sen är jag finito med psykologi b! yeeey! sen börjar nästa kurs.. hu, men det är bara att kämpa kämpa. snart klar (: sen blir det utbildning jag verkligen vill gå, hehe.

ska ta och plocka lite här. illamåendet är i full gång så allt går supersegt. men det får det göra. sen ska jag som sagt sätta mig med mitt delprov.

svarar på frågorna lite senare, ha en fin kväll nu (: puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback