hemgjorda hamburgare

god kväll kära ni. hoppas ni haft en mysig dag! jag har varit ganska duktig (: hunnit med en del. dagen började med god frukost och mys i sängen med katterna. följt av en låångt samtal från min högstadievän jenny. så himla kul att prata igen. år och dar sen. vi ska ses imorgon och hitta på nått. kanske fika och prata vidare (: ska bli mys! sen tog jag en dusch, gick på jobbmöte och sen träffade jag upp micke hemma hos mig och sebastian,. så gick vi upp och tog en fika och åt upp dom sista bullarna och drack te (; mycket trevligt! blev mycket prat om allt mellan himmel och jord! älsklingen kom hem och fikade med oss också innan båda gick och jag gick och la mig och vilade med katterna. är så himla trött hela tiden. jag kan vara hur pigg som helst och sen pang så är jag trött så jag skulle kunna somna sittandes ;P sen var jag och sebastian uppe och körde genomgång inför bröllopet! det pirrade galet i magen på oss båda kan jag meddela.. kan bara föreställa mig hur nervösa vi kommer vara på lördag. hrmf.. men det går bra (: vi kommer gå in tillsammans och vi kommer hålla varandra i handen hela tiden. det var prästen noga med att vi skulle :D mysigt! "stå närmare varandra (vi stod nästan på varandra redan) och håll varandra i handen hela tiden" hihi ♥ sen tog vi en promenad från kyrkan och pratade och halvstudsade. sebastian är så härlig när han är glad. vilket han är ovanligt mycket för att vara människa :P han lyser dygnet runt känns det som. och hans glädje smittar verkligen av sig. jag älskar hur han är! världens bästa älskling! vi gick hand i hand och shoppade loss på affären, blev både det ena och det andra. massa gott imorgon till frukost. så till middag blev det hemgjorda hamburgare. fy sjutton vad gott (: vi njöt verkligen. varför äter man det så sällan? hur som helst. haft en supermysig kväll med massa gos och kärleksprat. han får mig knäsvag. hans kyssar. hans långa mjuka pussar när han smeker mig över kinden. det är obeskrivligt! kärlek!!! lycka!!!

nu ligger älsklingen, doris och harry i sängen och sover. jag ska tassa härifrån nu och krypa ner. pussa lite på honom och sen släcka. imorgon står uppsatsskrivning i psykologin, åka till farsta och shoppa dekoration med helena på panduro (ev själv om hennes barn är sjuka fort.) sen träffa jenny och fika, och bygga borden till bröllopsmiddagen på kvällen. fulldag med andra ord! så nu ska jag sova så jag orkar (: ha en jättebra fortsatt kväll, och sov så gott sen!! godnattpussar ♥









mumsiga middagen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback