skumbad

hemma nu i värmen, svinkallt ute. tur att jag har en varm och go vinterjacka! (: jag tycker dom dom dyra cat vinterkängorna suger. man fryser som en apa om fötterna, uggsen är tusen ggr varmare,. kanske inte lika heta dock, men vem bryr sig! (;

hittade massa fina bebiskläder. stickade retro koftor, sparkdräkter och mysiga overaller med öron. ska fota sen och visa tänkte jag. men först ska jag sjunka ner i ett varmt skumbad och bara mysa,. frusen som sagt. älsklingen kommer hem vid fem, då tänkte jag ha lite överraskning till honom ♥ och innan dess, fixa och plocka lite här hemma. vet ni hur underbart det är att ha lite energi. tack någon där uppe! :D

jag blev så himla rörd idag när mamma stod och drog i bebiskläderna och tittade på mig, tog mig i handen och sa "fanny, du kommer bli den bästa mamman, en trygg, lugn, stabil underbar mamma" kan säga att det föll en och annan tår från kinden på mig. och även på henne. fina mamma. vad jag älskar dig ♥ du kommer bli en sån fin mormor! den bästa!

ta hand om er nu, så hörs vi snart igen! massa kramar!





Kommentarer
Postat av: ann

Åhh myys.. Vad fina ni är du och din mamma! Du och Seabstian oxå! Klaaaart du kommer bli den bästa och finaste mamman.. fast det enda jag bryr mig om är att få klämma på bäbisen.. hihihi.. Ska jag rota lite i Nikkies babyprylar? kanske något fiint som faller er i smaken? Köp nu inte för mycket! Ni behöver en ordentlig vagn och lite kläder i början.. taat lugnt ni kommer säkert få masssssor... Ska vi titta på dopklänningen i helgen? ååånej jag tar kanske ut lite mycket i förskott.. Bäbis är ju inte här än....

2011-02-23 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback