trötta

nu kryper vi i säng och kramas (: varit en mysig kväll med jättegod middag. mums! det här åt vi. smälte i munnen! älskar alla sorters grytor, speciellt dom som ska koka i tyå två timmar som den här gjorde! mamma kom över  på middag och det var mysigt (: och älsklingen har varit superduktig och tvättat all vår smutstvätt, det tog bara två tvättpass :P var en del med andra ord.

imorgon ska jag skriva prov och fixa lite här hemma. och sebastian slutar tidigt så vi ska ha myskväll har jag bestämt, för idag fick vi inte se varandra mycket! sakna! jag köpte kokboken "halvåtta" hos mig i går också. verkar vara mycket goda recept i. ska bli jättekul att testa :D

ska svira om från myspys kläder till nude. så jäkla varmt att sova så tätt intill sebastian. med väldigt väldigt mysigt :$ vi hörs imorgon! sov så gott nu! det kommer jag, trött! godnattpuss (:



älskling ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback