vinterbröllop

vår fotograf smsade mig nu på morgonen med 'nu fick du ditt vinterbröllop' kan man lugnt säga. herregud vad vackert det är ute. igår när vi gick på promenad så dalade det ner stora fina snöflingor på oss och det var så himla fint med gatubelysningens sken. verkligen glada att vi får vårat vinterbröllop. kommer bli ett mysigt bröllop. längtar massa tills imorgon :D

och idag har vi bara lite smått att fixa med. köpa 27 flaskor vin, sprit & frukt till bålen, dricka till mig, snacka till dansen, göra klart placeringskorten, färga håret rött (blev inte nöjd igår) hämta ut min brudbukett och dekorera den med sidenband och pärlemopärlor, göra 1,5 prov i psykologin och mysa (; ikväll ska jag och helena och helena ha myskväll och prova att göra min brudfrisyr och ha lite hemmaspa med ansiktsmasker osv osv. så det är lite fix idag (: men det går bra. vi har läget under kontroll ^^

så nu ska vi börja med att äta en rejäl frukost. jag är vrålhungrig. sitter och dricker en jalla yoggi :P vaknar med skrikande mage varje morgon. sen är älsklingen snäll och gör frukost åt oss (: mys.

ha en bra dag nu och ta hand om er, så hörs vi ikväll! puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Så roligt att snön ligger kvar där, det är nog meningen att ni ska gifta er imorgon =)



Kan du inte skriva ett inlägg om bröllop sen när det har lugnat ner sig lite. Om förberedelser och vad du tycker man ska tänka på, nu när det är andra gången du gifter dig så kanske du har lite tankar kring det hela =)

Ser fram emot lite bröllopsbilder så småningom, många lycko kramar

2011-02-11 @ 13:41:18
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Annica - mamma till Elias

Du gör mig så glad när du skriver så gulliga saker, sötnos =)

2011-02-11 @ 15:38:21
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Petra

Gumman gumman. Jag har gått och tänkt på er många gånger idag och varit så glad för din skull! För att du får snö lagom till bröllopet och jag har hört att det ska bli fint väder! Det känns som att allt verkligen faller på plats för dig! Det är du VÄRD! Jag får sådan inspiration av dig. Allt som gott som hänt dig nu får mig att inse, att fantastiska saker kan inträffa när man minst anar det och snabbt. Kanske man inte ska leta så mycket? Helt plötsligt slår lyckan till! Å det finns så mycket man skulle vilja skriva nu inför morgondagen. Önskar jag var en liten mus som kunde sitta med under vigseln och se din fina fina Fannyklänning och känna all glädje, lycka och värme! Lova att visa bilder sen. Jag känner mig verkligen glad för dig. Du kommer att stråla imorgon, det vet jag. och snöflingorna på träden glittra i takt med dig. Det kommer att vara din dag, Er dag, och den kommer bli fantastisk! Ta tillvara all denna ljuva tid tillsammans. Jag är glad över att ni verkar känna sådan ro. För en sådan dag ska bara kännas harmonisk, lugn och lycklig! Jag önskar er all lycka imorgon! KÄRLEK! Kommer tänka på er.



Kram

2011-02-11 @ 19:04:30
Postat av: Anonym

Gumman gumman. Jag har gått och tänkt på er många gånger idag och varit så glad för din skull! För att du får snö lagom till bröllopet och jag har hört att det ska bli fint väder! Det känns som att allt verkligen faller på plats för dig! Det är du VÄRD! Jag får sådan inspiration av dig. Allt som gott som hänt dig nu får mig att inse, att fantastiska saker kan inträffa när man minst anar det och snabbt. Kanske man inte ska leta så mycket? Helt plötsligt slår lyckan till! Å det finns så mycket man skulle vilja skriva nu inför morgondagen. Önskar jag var en liten mus som kunde sitta med under vigseln och se din fina fina Fannyklänning och känna all glädje, lycka och värme! Lova att visa bilder sen. Jag känner mig verkligen glad för dig. Du kommer att stråla imorgon, det vet jag. och snöflingorna på träden glittra i takt med dig. Det kommer att vara din dag, Er dag, och den kommer bli fantastisk! Ta tillvara all denna ljuva tid tillsammans. Jag är glad över att ni verkar känna sådan ro. För en sådan dag ska bara kännas harmonisk, lugn och lycklig! Jag önskar er all lycka imorgon! KÄRLEK! Kommer tänka på er.



Kram

2011-02-11 @ 19:05:27
Postat av: Hannah

Ni får varandra den vackraste vinterdagen av dem alla. Stort grattis och lycka till, detta är bara början på ett fantastiskt liv!

2011-02-12 @ 10:57:13
Postat av: Jennica

Stort grattis, hoppas ni hade en underbar dag igår! kram

2011-02-13 @ 11:24:13
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback