älskade små liv.



en liten nakenfis som kryper ner under täcket och skedar, en vän som alltid är vid din sida oavsett hur du än mår, vad du än gör, någon som kommer och möter dig i dörren varje dag när du kommer hem från jobbet. som håller dig sällskap och alltid tröstar dig när du är ledsen. som är trogen lojal och sann. som är din bästa vän.

jag älskar våra katter. även fast dom är jobbiga när dom kräks, har bajs på tassarna och går runt i hela sängen, vägrar inse att all mat inte är till dom, måste vara uppe på bordet när vi äter middag, nyser en i ansiktet, klänger på rygg och axlar så vi är sönder rivna, har olika rutiner med vatten i badkaret, vatten rinnandes i handfatet, ha värmelampan tänd och kräver uppmärksamhet och kärlek dygnet runt, så älskar jag dom av hela mitt hjärta. och skulle aldrig i min vildaste fantasi göra mig av med dom. vi är ju familj ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback