jobbelijobbjobb.

gud jag är galet trött. känns som jag sovit två sekunder i natt. beror nog på att alla kattskatterna har hoppat runt i sängen och skedat med oss. försökte desperat komma nära sebastian i morse när klockan ringde för att ha vårt morgonmys. det var inte helt lätt vill jag lova. ^^ två nakenfisar under täcket mellan oss, en frökenfluff på sebastians mage och så ett dubbeltäcke som var invirat överallt. livet är fan inte alltid lätt (;

idag är det jobb som gäller. har suttit hela morgonen och bollat i huvudet med idéer om min uppsats om borderline. den diagnosen jag fick när jag var 18 år., det är faktiskt svårare än vad man tror att skriva om sig själv. men jag tror jag vet hur jag ska lägga upp den nu.

ikväll väntar tydligen överraskning hemma. älsklingen är helt lyrisk. han är så go. jag älskar honom så himla himla mycket. ord kan inte beskriva. vi har kommit varandra så nära inpå livet på så kort tid. det är skönt at tvi är så öppna, ärlig och avslappnade. jag har aldrig varit mig själv mer med någon annan och ändå blivit älskad fullt ut. han känner detsamma. jag älskar alla hans bra sidor och hans brister och han mina. det är vackert. det är äkta och det här är bannemig på riktigt! true love.

hörs ikväll eller imorgon! ta hand om er! massa kramar!



jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback