god morgon!

jag älskar verkligen att gå upp vid den här tiden, gå ut i köket och värma mjölk på spisen och göra varm choklad, rosta lite mackor och bre dom. tända ljus. mysa  med katterna. pussa och krama min älskling hej då när han åker till jobbet. saknar honom redan. lugn och harmonisk morgon. stockholm börjar vakna till liv och här inne är det är tyst och stilla. nästan så man hör sina egna hjärtslag.

idag blir det en lugn start. ska titta på dom två senaste avsnitten av husfruarna och äta frukost i sängen. sånt är så mysigt tycker jag. krypa ner när man är lite frusen under det varma täcket och gosa och äta frukost ihop. fast nu får jag nöja mig med myskatternas sällskap. ♥

sen ska jag plugga psykologi. jag ska försöka få tid hos vårdcentralen för mitt "vill inte bryta ut ordentligt-känner mig fruktansvärt hängig-ont i halsen kan inte svälja-rödare än rödast i ögonen och febrig" liknade sjukdom. vi får se vad dom säger. förhoppningsvis någonting vettigt ^^

sen om det inte är några större fel på mig, vilket jag inte tror så ska vi till gymmet. får ta det extra försiktigt bara. mitt mål är väl att sjukdommen ska bryta ut. tror jag är för stressad för att kunna slappna av så den ligger och bara väntar på att få bryta ut. ilands problem det där.

middagen med ann vart myspys och väldigt rolig. sebastian sa det efteråt "älskling, det var så himla skönt att se dig vara så himla glad och skratta så mycket" det är alltid kul att träffa ann. vi var bästa vänner i högstadiet. och har haft kontakt sen dess. och även fast vi inte träffas på typ ett år, så tar vi alltid upp där vi slutade. vi åt god lasagne med stor sallad och drack röd vin till, sen blev det panacotta med limeöverdrag som älsklingen kämpat med i två timmar. riktigt gott! ann tyckte att vi skulle söka till "halv åtta hos mig" hehe. bra betyg på maten alltså! sen gick vi ut och tog några drickar och öl på o'learys! det var ganska dött där. men vi hade kul ^^

sen gick vi hem och somnade omgående. så trötta. mycket bra kväll (:

ska ta och fixa iordning frukosten nu och titta på husfruarna. mysa med katterna och vakna till liv innan jag börjar plugga! jag hoppas att alla får en mysig och bra dag och att ni är glada och mår jättebra! vi hörs lite senare! (:
massa pussar&kramar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback