God natt <3

vi har haft en supermysig kväll med god middag blev italiens kycklingpasta och mys i soffan. suttit och tittat djupt in i ögonen på varandra och kan inte annat än att le. du är perfekt hjärtat mitt! du är allt jag någonsin önskat mig ♥ dream coming true! vi har som sagt haft myspys och bara tagit det lugnt. blev jättetrötta nyss, så ska borsta tänderna och tvätta av sminket och sen krypa ner i sängen. jag var inte van att sova så nära någon annan innan, behövde space. men vi sover omslingrade, det är så himla himla mysigt (: åhh!

idag har jag bara slappat, har hittat mina bröllopsskor som jag ska ha. gissa om jag kommer vara en riktig fanny den dagen. stor knälång fluffig tyllkjol (kjolen är gjord på över 20 hårt tyll) så den står ut vill jag lova, ett vitt korsettliv som vi ska sy på en silver paljettbandsrad på upptill. prinsesskrona i silver aluminium och stora och små lockar.. på benen kommer jag ha tunna transparenta strumpbyxor med små små vita prickar och på fossingarna inget mindre än helvita converse hi light! gud vad jag letade efter dom. och ikväll hittade jag dom på en sida. så himla nöjd (: dom kan jag ju använda i vår sen också (: åh vi kommer vara så fina! (:

mamma kom förbi på en kaffelatte också. vi fick en kaffemaskin "tassimo" i julklapp av älsklingens föräldrar. och jisses vad god latte det blir (; först en espresso och i med röd mjölk och värma i micron. jum jum. jag brukar inte vanligtvis dricka kaffe. men gott! ja (: jag och mamma hade mysig eftermiddag, sen åkte jag till söder och mötte älsklingen. han skulle ta hål i tungan, men vi var för sega. så det är tid inbokad på måndag (; kan vi ju fastna i våra tungpiercingar sen, mohaha. ingen som ser att jag har hål i tungan :P men jag älskar den! funderar på att byta till en svart stav. vi får se (:

imorgon ska jag och mamma till ikea, ska bli kul, var lääängesen. sprang ju alltid där :P vad hände. hehe. tror inte vi behöver mer ljus iaf :P älsklingen köpte 300 värmeljus för några dagar sen. vi är riktiga myspellar vill jag lova (; mysa bör man annars dör man typ. han är så närgången. fast på ett bra sätt. ständig närhet och mys. åh älskar det! min alldeles egen klängapa ;D så det ska jag och mamma göra. superkul (: och sen ska jag fika med micke ska bli skoj (: och sen blir det packa för vi ska ju faktiskt flytta ihop jag och hjärtat. åh så mysigt! och snart blir det villa. längtar så! pratade idag med david och han känner en kille i östersund som har massa jobbkontakter. fanns massa gosiga charmiga hus utanför östersund. norrland here we come :D leva livet var det ja!

nu ska jag göra mig klar för natten! vi hörs imorgon (: sov underbart och välkomna tillbaka till bloggen. låste upp den nu. så får vi se hur det blir med dumma elaka kommentarer. isch sånt vill jag inte ha. jag vill vara glad (; och ha glädje runt omkring mig! bitterhet får ni hålla för er själva! vissa inlägg kommer jag dock ha hemliga.. och det är samma inlogg som innan ni som fått det. don't foregett!

sov så gott underbar ni. dröm söta drömmar! massa kärlek ♥ nu hoppas jag att jag inte får samma tokskratt attack som igår när vi skulle sova :P höll på att bli knäpp. kunde fan inte sluta skratta. tårarna bara sprutade. (; så lite mer lugn fanny ikväll tack så älsklingen får sova och vara pigg imorgon hihi :$

puss&kram (:



brudskorna som kommer sitta som en smäck (;




Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

visst är det en nikon d60 du har sedan tidigare, eller kommer jag ihåg fel. Jag är väldigt intresserad iaf

2011-01-05 @ 00:25:05
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Marielle Sjögren

Du Fanny, jag blev så glad när jag nu kan läsa din blogg igen. Jag skrev till dig på bloggen för jag inte kunde hitta din mejladress då du skulle låsa den. Så jag tänkte fråga om du inte kan skicka över användarnamn o lösen till mig som jag ska ha vid speciella tillfällen då

2011-01-05 @ 13:22:24
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej..

Låter verkligen som det blir ett fanny bröllop o en fanny look :)

Jo jag tänkte på en sak,du nämnde för nåt år sedan att du färgade ditt hår med någon färg från hälsokost? henna? hur rött blir det egentligen? jag tycker rött hår är jätte snyggt,men man vill ju kanske inte bli stopljus röd :)

Kramar

2011-01-05 @ 21:01:11
URL: http://glitterdockan.blogg.se/
Postat av: Felitchia

Att vara lycklig och att ha ett bra liv (och värst av allt, tycka SJÄLV att man har ett bra liv) svider gärna i andras ögon! Det är lätt att säga, men ta inte åt dig av människors elaka kommentarer, för antagligen är dem bara avundsjuka!



Låter verkligen som ett häftigt bröllop! :)

2011-01-06 @ 13:24:42
Postat av: Lotte

Åh vad härligt att kunna läsa igen! Du verkar vara en sådan söt, fin, lyckosam och DUKTIG människa. innte undra på att folk avundas dig. jag gör det lite. själv har jag en tjock ångesklump som skriker i mitt huvud nästan jämt som jag försöker trycka undan.



en sak undrar jag dock. du skrev tidigare att du är nykterist men nu dricker du glatt vin och öl, vad fick dig att ändra?



önskar dig all lycka vackra vackra du!

2011-01-08 @ 01:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback