mellan ann och sebastian.

så himla söta. var tvungen att visa er. blev så glad! (: dom pratar på facebook.

sebastian
hallå hallå hörde att du tänkte titta över på söndag till mig och fanny på middag

ann
ja, det verkar så. det ska bli kul att få träffa dig. har hört mycket gott så nu får du leva upp till förväntningarna annars blir det smisk!!!! Hahaha närå.. skojja bara

sebastian
haha detsamma, hört mycket gott om dig med. jag är över förväntningarna! Jag älskar fanny mer än allt annat så hon är i goda händer!

ann
jag älskar fanny mer än allt annat oxå. Jag kan nog lita på att du tar hand om henne hon behöver mycket kärlek och stöd och peppning

sebastian
får allt hon behöver och ännu mera utav mig! ger henne allt i kärlek, uppmärksamhet, peppning och jag tar han om henne. men jag älskar fanny mest!! ingen annan är i närheten av vad jag känner för henne! ^^

ann
Hahah okej du vinner.. men bara med en liten bråkdel

sebastian
haha och hon äger mitt hjärta till 300%, vet inte vad jag skulle göra utan henne i mitt liv numera, och inget kan förstöra mina känslor för henne

ann
det låter som att fanny flickan har gjort dig knäsvag... hon är en liiiiten fiiilur den tjejen. mycket speciell med ett stooort hjärta och ett vackert ansikte!

sebastian
och jag älskar henne för precis den hon är! hon har kidnappat mitt hjärta för evigt. hela hon är vacker och hennes värme värmer mig varje dag

ann
myyys. vilken underbar känsla. jag har kännt Fanny väldigt väl och väldigt nära i väldigt många år... jag saknar henne väldigt ofta. Jag vill inte att det ska bli som det varit mellan oss innan. att vi glider ifrån varandra. Tyvärr har våra tidigare relationer med respektive gjort så det aldrig har funnits utrymme för den egna individen...

sebastian
ni får väll låta bli att göra misstag o annat så ni inte glider ifrån varandra igen då

ann
men jag tror både fanny och jag känner att vi har levt våra tuffa år och nu är det dags att börja njuta och göra saker i livet som gör en glad

sebastian
och hon blir bara gladare och gladare för var dag som går

ann
Våran vänskap har alltid funnits.. Och jag tror att det är villkorslös äkta vänskap när man efter 3 år kan ta upp där man sluta och man kan känna att man fortfarande är väldigt nära.. Om inte jag träffa Fanny på 20 år så skulle vi endå ha samma relation om 20 år.. när vi väl sågs... för mig är det Äkta vännskap

sebastian
det är vänskap det! glad att jag är trygg med fanny

ann
du ska va glad att hon är trygg med dig

sebastian
letat länge efter den tryggheten och jag har funnit den, släpper henne aldrig!

ann
du ska va glad att hon har öppnat sitt hjärta för dig. jag förväntar mig att du verkligen aldrig släpper henne

sebastian
jag är överlycklig! går ej att beskriva hur det känns! och nej kommer aldrig låta något komma imellan oss eller släppa henne. i'm her's forever.

ann
mycket bra. men lova att du låter henne bli starkare och större och våga låta henne vara sig själv.

sebastian
ska göra henne starkare, tryggare, självsäkrare! när du träffar henne kommer du nog se en väldigt stor skillnad

ann
jag tror du är en fin kille, eller tror verkar!

sebastian
hon är nästan en helt ny människa sen vi började umgås.. jag är rätt kille för henne och det är allt som räknas

ann
Bara hennes svagheter blir starkare och hennes styrkor blir till himla höjder

sebastian
redan höjt henne till stjärnorna där hon hör hemma

ann
Ja där hör hon hemma

sebastian
och det är dit jag försöker sätta henne nu och hon är på god väg dit.. nä dags att röra på sig, börja göra middag innan fanny kommer hem

ann
Vi kommer väl att lovorda henne så mycket och peppa och stötta henne när vi ses så hon kommer snart sväva fram nä ses på söndag om vi inte hörs innan. ja ta hand om fågeln nu!

sebastian
ska ta hand om min ängel nu!

ann
Hälsa henne från mig

sebastian
ska jag göra när hon kommer!



Kommentarer
Postat av: Susie

Fanny. Min älskade Fanny. Jag är så himla glad att du äntligen har hittat rätt. Nu kan du få vara den du är och alltid bli älskad oavsett vad. Jag älskar alla dina sidor och du har ett gigantiskt hjärta. Man kan inte annat än att tro på dig. Vill aldrig någonsin att vi glider ifrån varandra igen. Nu är vi äldre och mer trygga och stabila i varandra. Lyckan finns för oss här och att hämta. Vad vi än vill, kan vi göra. Älskar dig hjärtat. Puss puss och ha en trevlig kväll med dina kissekatter och man. <3

2011-01-24 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback