middag

såhär ser det ut hemma hos oss numera när vi äter (: julius ska promt vara med och äta och sitta i knät, vi får se hur bra vår träning med att inte gå upp på bordet går :P inga framsteg än sålänge. hehe.

nej nu måste jag sova. en dag imorgon! har legat och kollat på en av mina favoritfilmer "uptown girls" och myst med älsklingen och alla katterna. får se hur jag ska lyckas krångla mig ner under täcket igen nu ligger kissar överallt ^^ och jag bara älskar det! längtar såå tills det ligger en liten bebis mellan oss <3 snart snart! vad vi längtar!

sov gott, dröm söta drömmar och vakna lyckliga! imorgon är det en bra dag! ♥



hihi mina killar (;



Kommentarer
Postat av: Victoria.

Vadå, väntar ni barn? Stort grattis isåfall.

2011-01-12 @ 03:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback