morgonstund

gos morgon allihopa! hoppas ni sovit gott! jag har sovit som en prinsessa bredvid alla mina kärlekar (: så mysigt! haft feberliknande symtom och frossa. hu. men jag mår lite bättre idag. riktigt skönt. ska skriva en lista på allt som måste fixas med idag. jag och mina listor (;

hade en supermysig morgon med älsklingen innan han gick till jobbet. han var så gullig och ställde klockan tidigare för att få mysa mer med mig. han är den bästa! <3 och nu har jag precis ätit ostmackor och ett glas kall oboy. kröp ner i sängen igen efter att ha tittat på nyheterna med tända ljus och mys med katterna, tänkte sätta på en film och slötitta lite tills jag vaknar till liv.

idag ska jag skicka inbjudningskorten till bröllopet, jag ska försöka orka tvätta vårt täcke, hände en liten juliusolycka igår :P och så kommer julius uppfödare hit och hälsar på (: ska försöka få med mamma till gamla lägenheten också och hämta lite saker som jag ska ha med mig, typ golvlampa, bordslampa, lite tavlor osv osv. köpa mer kattmat måste jag också. våra charmtroll äter som hästar :P lägger ut ca 2000 kr varje månad inkls. försäkring, mat, sand och sånt. men dom är värda varneda krona. <3 

har skjutit upp min psykologi b kurs i en vecka också, fick aldrig boken i tid och jag vill göra det ordentligt! så det är skönt att jag har lite tid på mig nu (: ska kolla efter boken idag med. tydligen samma som i a kursen, perfekt ju.

men nu ska jag krypa ner i sängen och gosa med katterna och vakna till liv! sätta på en film och så. vi hörs lite senare! ha en jättebra dag nu! puss&kram <3

 
 

nya gardiner från ikea och julius älsklingen solar under nya skrivbordslampan <3



Kommentarer
Postat av: Marit

Hej Fanny!



Vill bara säga att jag har läst din blogg länge och att jag tycker du verkar så fantastisk! Du sprider verkligen en positiv energi via bloggen - man blir glad varje gång man läser! Du verkar se så positivt på livet, och vi behöver nog alla påminnas då och då om livets små glädjeämnen. Att välja lyckan istället för att fokusera på det som är negativt, att ta hand om sig själv och andra och att göra det man själv vill och inte bry sig om vad andra tycker. Vill gratulera så mycket till kärleken, det stundande bröllopet och framtiden! Du gör verkligen så rätt som går in med hjärta och själ. Livet är för kort för att inte ta vara på varje dag!



Tack för att jag får följa din fina blogg!



Ha en bra dag!

Kram från Marit

2011-01-12 @ 08:44:31
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves
Postat av: M

Hej!



Väntar ni på en liten knodd?

Grattis i så fall :)

2011-01-15 @ 11:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback