nyårsfina

hej hej hallå (: tänkte slänga in ett långt inlägg om nyår ikväll, men har en tröttis här bredvid mog. och jag är myssugen :$ så bloggen får vänta tills imorgon (: och då ska jag berätta om vårt nyår (: vi hade jättemysigt iallafall och jag är nöjd, mycket nöjd med vår trerätters! slänger iallafall upp lite bilder (: vi var jättefina när vi gick på nyårsfesten med lösögonfransar och massa glittersmink och svart nagelack och silverglitter i håret. som sebastian hade i hela ansiket på kvällen sen för han borrade ner och gosade i mitt hår hela tiden, tokern :$ min fästman tycker om smink och jag sminkade honom. jag är glad att han är sig själv och har på sig det han trivs i. tusen olika stilar, precis som jag har. love you honey! <3 skriver som sagt mer detaljerat imorogn! promise! hoppas ni mår jättebra! sov så gott och dröm söta och vackra drömmar! saknar er! blir massa bloggning i veckan, då börjar älsklingen jobba igen. och jag börjar plugga psykologi b kursen, men då är jag iallafall själv.

puss&kram















älskar älskar älskar dig!!!! förlorad och tokkär i dig <3




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej

Glad att du öppnat din blogg igen,den inspererar :)

Måste fråga hur du sminkar dig? jag gillar skarpt stilen goth,du vet sådär mörkt runt ögonen. tycker det är riktigt snyggt bara man får hajj på det :D

Så berätta gärna :)

Kram

2011-01-03 @ 00:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback