so mutch to do.. so little time.

vad gör man när hela dagarna går åt att skratta, må bra, kramas och sväva på moln, när man har en skola som ska skötas vilket den iof gör men iaf.. och vänner man träffar och helst vill träffa mer, katter som ska badas fönas och torkas, hus som ska letas och köpas och jobb som ska sökas på den orten, bröllop som planeras, en bröllopsklänning som sys för fullt på, laga bra och god mat varje kväll helst i rimlig tid, man vill sova helst 8 timmar varje natt så man slipper dom där snygga rödsprängda ögonvitorna, vill gärna hinna måla naglarna och ha sex varje dag, helst vara snygg i håret också och hinna raka benen så fort det blir minsta stubb, sen får man ju inte glömma att tvättstugan måste bokas eftersom underkläderna är slut så man får låna sambons boxers och badrummet det skulle ju städas förra veckan.. vad hände där?! sen ska man helst av allt skriva massa inlägg på bloggen och slänga in några (helst 5) träningspass i veckan.. what to do, when you got so mutch to do and so little time? ska klura på den så återkommer jag lovar (; det är väl prioritering som gäller antar jag. och just nu prioterar jag kärleken, katterna, bröllopet och att må bra! sen får resten lixom komma när det finns tid. många timmar sömn blir det då inte :P för jag bloggar och fixar på nätet på nätterna och går upp vid 06 för att plugga. imorgon jobbar jag också. och sen på kvällen ska vi till gymmet och svettas lite. (: härligt! ska bli skitkul.

har haft en toppendag! trött minst sagt. vaknade med illamående och yrsel. helena, sebastians syster och hennes två busfrön kom hit och myste. först var det bara jag helena och albin hennes bebis på 9 månader. gullunge! vi åt frukost och myste, tände ljus och pratade om bröllop, hus, barn och annat bus (; helena är min brudtärna btw. vi har känt varandra sen högstadiet. ett bra tag! familjen cobert är great! sen fick jag passa albin medans helena åkte på ärenden och då blev det välling och mys i sängen, sen somnade han och katterna somnade som vakter runtomkring honom (: är så glad att kissarna är snälla och så beskyddande när det kommer till barn.

det blev lunch/middag från pangs. thaimat, mums. wookade nudlar med kyckling. starkt och mycket gott. det kalasade vi på, jag helena och elsa. sen var dom här till runt fem. så blev några timmar (: från halv tio till halv fem. väntade så dom kunde träffa sebastian. och han överraskade oss med att komma hem tidigare, busen. glad jag blev :$ saknat honom hela dagen! pirrar lika mycket i magen varje gång han är påväg hem! kärlek! ♥

vi har haft det supermys idag och ikväll. mamma kom över på en fika. adolf har varit här idag lilla gubben (: mysigt att ha honom här! så vi hade ett helt zoo här hemma (; sen gjorde älsklingen middag medans jag hoppade runt och sminkade mig roligt, fotade och pysslade runt. myspys (: och jag och älsklingen har fått hem vår hindersprövning som vi väntat och väntat och väntat på. vi hoppade på varandra när vi insåg var det var, blev upplyft högt i luften och pussad massa på hihi. stod mer eller mindre och studsade och hoppade av glädje i köket. haha. måste ha sett ganska knasigt ut :D men är man glad, ja då ska man ju visa det :P sen satt vi upp det tillsammans på kylskåpet med typ tio magneter så det inteeee skulle försvinna! utan det pappret kan vi inte gifta oss (;

doris ligger här bredvid mig på datorbordet och lipar och rycker. tror hon drömmer nått och tassarna rycker till i mellanåt. alltså den där lilla gulliga tungspetsen hänger ut och är så himla söt. vill peta på den, men hon sover ju :$ vad jag älskar våra katter. sebastian är världens bästa kattpappa (: och alla kissarna har verkligen tytt sig till honom! vi älskar och behöver dig älskling!! ♥

nu ska jag krypa ner i sängen med mitt allt. han sover redan. ska pussa massa och krama och gosa! han är BÄST! ÅH! sov så gott och dröm vackra drömmar! vi ses och hörs imorgon! godnattpussar!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback