sunday

söndag idag och jag har nått jäkla skit i kroppen, har känt mig halvrisig i över en månad nu och det bara vägrar bryta ut ordentligt. jäkla kan jang (; jag vill ju att det ska bryta ut så jag kan bli frisk ordentligt sen! ): för på bröllopet vill jag inte ha ett blodsprängt öga och inte kunna svälja :P haha. så imorgon blir det vårdcentralen så får dom ge mig något stark! ^^

vi tog sovmorgon, superskönt. sovit som en stock. och ingen katt har väckt oss. vi brukar vakna upp ofta av katterna, det är bra träning inför bebis vill jag lova (; och att julius inte förstår att man iiiinte ska hoppa upp i sängen efter att man trampat i bajs.. ja ni förstår. vi byter sängkläder typ varannan dag :P isch.

har precis ätit frukost, blev smoothie och gott lantbröd som jag köpte igår direkt från bageriet, mums! vi nöjt för fulla muggar (; och nu ska jag skriva psykologi prov. och sen fixa här hemma. ann kommer på middag sen runt sju. mys!

ha en jättemysig söndag (: vi hörs sen! puss&kram.









Kommentarer
Postat av: Marielle

Ser super smarrigt ut! DU får det alltid att se så gott ut:).

2011-01-23 @ 16:04:18
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback