tisdag!

god morgon kära ni! (: hoppas att ni sovit gott! jag tog en heldag med bokläsning, skumbad, filmtittande och hemmaspa igår, så idag står plugga på schemat! jag älskar att läsa psykologi! fast det är väldigt likt a kursen. bara lite mer fördjupning. efter pluggandet blir det långpromenad. nu vill jag faktiskt att snön ska försvinna. fast den får gärna ligga kvar tills den 12 feb. sen så (; jag vill ha vår! och jag saknar mina converse. hehe. nej, nu ska jag och katterna äta frukost och komma igång! vi hörs senare! ha en jättebra dag! och var rädda om er!

puss&kram!

 



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej sötis! Vad fin du är. Hoppas du är på bättringsvägen nu. Tänk, det värmer i mig att se er!



Kram

2011-01-25 @ 10:42:14
Postat av: fanny

petra: du är finast gumman. blir så glad av dig alltid. kul att vi håller kontakten :) va bra att du bloir glad av oss. att det smittar av sig, för vi är jätteglada! hoppas du mår bra? jag väntar på läkarens samtal och kurerar mig! :) kramar

2011-01-25 @ 11:24:31
URL: http://littlemissunshine.se
Postat av: Petra

( :

2011-01-31 @ 08:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback