det obeskrivliga

"Every story has an end.
But in life, every ending
is just a new
beginning"

jag älskar dig.. du är den vackraste varmaste finaste pålitligaste och snällaste människan jag någonsin känt. jag tror på kärleken, trots att den svikit så mycket, men du har fått mig att tro på att det går att älska igen. för du älskar mig för den jag är, trots alla brister, så älskar du mig alltid, oavsett hur jag mår, du höll om mig ikväll när jag grät, din famn är trygg, den gör mig hel, du höll om mig hårt, torkade mina tårar och sa dom vackraste orden i mitt öra som någon någonsin sagt till mig, du stryker mig över håret, smeker min kind och får mig att inse att jag är värd att må bra varje dag, att jag är värdefull och har lika rätt som alla andra. jag älskar dig så det gör ont. det är svårt att låta bli att pussa på dina vackra läppar när du sover. så jag lägger mina läppar ömt mot dina och andas in din underbara doft, njuter av varje sekund av din närhet och älskar varenda liten centimeter, varje liten cell i din kropp. avgudar allt med dig. kärleken jag känner för dig är obeskrivliga. att känna en trygghet som är så trygg så jag när som helst skulle kunna slänga mig ut fritt i luften utan fallskärm och ändå veta att du fångar mig utan att blinka eller tvivla för någon sekund, samtidigt som hela själen bubblar och svävar såfort du tittar på mig. känslan jag har i kroppen när du kysser mig och lyfter upp mig och snurrar runt med mig. kittlande skratt i varje cell, ditt ansikte är vackerhet som är det vackraste jag någonsin sätt. det gör fysiskt ont i kroppen varje gång vi går ifrån varandra, och allt jag någonsin kan tänka på är när jag får se dig igen, känna din kropp tätt intill min igen, titta in i dina vackra bruna ögon igen. jag är totalt förlorad, borttrollad och magisk i ditt sällskap. jag visste att du skulle komma, men att det skulle kännas såhär det gick inte att föreställa sig. jag älskar dig mer än livet. fast livet är du. när allt känns helt underbart perfekt på alla sätt och vis, då finns bara han. han är den enda jag skulle offra precis vad som helst för. göra allt för att se skratta och vara lycklig. han är den viktigaste människan jag någonsin haft i mitt liv. den enda jag känt mig komplett med. där allt känts självklart. själsfrände, bästa vän, livskamrat, älskling, allt och så mycket mer. skulle du lämna mig skulle du ändå få behålla mitt hjärta, för det är ditt nu, precis så länge du vill ha det. jag älskar dig mer och mer för varje dag. och jag vet att vi är oskiljaktiga, för vi är en. halv utan dig. hel med dig. det är så självklart. gud om du bara visste hur mycket du förändrat mitt liv, mitt mående, mina tankar om mig själv, min vardag. ja allt. du är som len medicin mot en trasig själ, du är min hjälte. och jag kommer vara dig evigt tacksam. livet blev på några sekunder värt att leva igen när du mötte upp mig där vid bussterminalen. du gick med raska steg kramade om mig hårt och lyfte upp mig. all ångest bara rann av mig. vad är det man säger.. - you had me at hello. att jag inte sett dig under dom här 13 åren vi känt varandra. jag hade verkligen behövt dig. men nu har vi varandra. och jag kommer aldrig aldrig släppa taget. älskar dig varje dag, varje sekund. lita på det., för jag har aldrig menat någonting mer i hela mitt liv. jag älskar dig förevigt! och längre än så. det är ett löfte.





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gud vilken fin text, blir tårögd när jag läser. Ni har verkligen hittat rätt, lycka till!

2011-01-11 @ 10:41:17
Postat av: Petra

Å vad fint gumman. Det är så tårarna börjar trilla ner för mina kinder. Jag blir så glad för dig, för er och för lyckan. Du inspirerar mig mer än du anar. Varje ord är en påminnelse om, att jag är värd att känna glädje varje dag. Vi är alla värda att finna lyckan. För den bor i oss, men ibland mer undangömd så man får lirka lite för att hitta den. Jag ska verkligen kämpa för min lycka. För med den blir jag den fantastiska människa jag vill vara.



Tack kära du för att du är du.



2011-01-14 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback