Glädje!

det var helt underbart att få träffa de människor som hjälpt mig så mycket. man blir glad och lycklig i kroppen av att bara stiga in i samma rum som dom, det dom har som jobb är att peppa andra till att våga resa sig upp, våga stå på vacklande ben för att efter ett tag lita på att benen tar än dit man vill att dom ska bära. att få höra hur jag utvecklats sen jag slutade där gjorde inte bara dom stolta, utan även mig själv. det är så himla viktigt att ge sig själv en klapp på axeln i mellanåt och stanna upp och inse vilken utveckling man gör, så lätt att känn aatt man aldrig gör någonting för att må bättre. men vilket kämp jag gått igenom! när jag började där klarade jag knappt av att åka buss i 5 min för att ta mig dit. jag var skygg och rädd för folkmassor. nu har jag tre jobb, är mer eller mindre klar med mina gymnasiebetyg som jag fått både Vgn och mvgn i ämnena jag läst, jag har mognat enormt i mig själv, börjat inse att man kan bara man vill och aldrig slutar tro på sig själv. jag väntar bebis med en människa jag verkligen vill dela livet med som uppmuntrar mig och hjälper mig vara mig själv fullt ut. det är det bästa förhållandet jag någonsin haft. lycka! jag håller på att starta upp mitt egna företag med egendesignade måbra plancher och funderar starkt på att även göra fotograferingen till nått mer seriöst och regelbundet. vi har köpt vårt drömhus som jag längtar så himla mycket efter. vi är i startgroparna för en nakenfisuppfödning som jag drömt om sålänge och har redan vår vackra och mysiga avelshane. jag har träffat enormt fina människor som jag aldrig vill mista. jag är riktigt lycklig för första gången på mycket mycket länge! att bara gå och lyssna på musik på en promenad och bara njuta av all glädje som sprider sig igenom hela kroppen och le åt allt. det är grejer det! och jag känner det ofta ofta nuförtiden. min väg har varit svår och jobbig att gå på, men uj vad jag lärt mig! vad jag utvecklats som person, vad jag fått chans att hjälpa andra som också mått dåligt. bara det är sjuk glädje för mig att se andra le!

så ja, jag är förbannat nöjd med livet. och vart jag är och har tagit mig till idag. jag älskar min make nått så oförskämt mycket och är så lycklig över våran fina son vi gjort tillsammans! jag njuter verkligen av allt runtomkring mycket mer än om jag inte haft en trasig bakgrund. man uppskattar allt så mycket mer. för uppskattning det är någonting jag gör ofta. uppskatta livet! ♥





Kommentarer
Postat av: Jeanette

<3

2011-07-14 @ 19:16:57
Postat av: Anna

Du är så söt gumman! PUSS! <3

2011-07-14 @ 19:22:11
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Postat av: fanny

anna: tack älskade du! men jag tror bannemig att DU är sötast! <3

2011-07-14 @ 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback