överraskning och bullbak

jobbet går bra och jag är snart klar med dagens måsten. älsklingen överraskade mig med att komma hem tidigare och gissa om jag blev glad :D han är alltså på väg hem och ska in på coop och handla till vårt bullbak. ska bli mysigt att baka bullar. det var senast i vintras vi gjorde det (: så kan vi mysa ikväll och dricka te och äta nybakta bullar efter middagen!

nakenfisarna ligger här bredvid och gosar. jag tycker henry är lite lustig i mellan åt. han biter harry i nacken och försöker para sig med honom samtidigt som han när han och julius myser ska snutta på hans tuttar. henry. jag tror du har missppfattat allt lite gubben ^^ julius och harry har ju verkligen tagit henry under sina vingar. det är verkligen fint att se!

nej nu ska jag plocka lite här och stoppa in alla miljoner yoghurt glas älsklingen hämtar åt mig på kvällarna och nätterna för att hector vill det. haha. det är så himla bekvämt att alltid skylla på hector (; "jag måste äta den där chockladbiten för att hector sa det" (;

må väl och ha en myspys kväll nu (: det ska vi ha! PUSS!



haha jag älskar den här bilden. det här är vi när jag tänker på hur vi är som par. vi är glada! vi strålar lycka och vi älskar varandra villkorslöst! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback