världens bästa

det är du älskling. jag uppskattar allt du gör för mig, hur du är mot mig och hur hanterar det här. hector kommer älska dig minst lika mycket som jag älskar dig. för jag älskar dig villkorslöst. jag uppskattar verkligen att du är hos mig dag som natt, kramar mig när jag är orolig, hjälper mig att duscha, smörjer in mina fötter, hämtar mat mitt i natten. gör det mysigt för mig med ljusslingor och är uppmuntrande och stöttande. jag hoppas att du vet att jag verkligen verkligen uppskattar allt! och jag skulle aldrig klara det här utan dig.

jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! du är fantastisk älskling!



världens bästa make, pappa och människa det är du älskling!





Kommentarer
Postat av: Pixie

Är så glad för eran skull, för att ni hittat varandra och för att ni gör varandra så glada. Det är underbart att se att det finns sådan kärlek i världen. Inspirerande om man så vill. Hoppas att jag hittar något sådant en dag jag med. Kram till er båda och till den lilla busungen som gör oss alla oroliga i väntan på vad som ska hända.

2011-07-27 @ 21:28:30
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Malena

Tänker på er... Ta hand om er alla tre och håller tummarna för att allt ska gå bra nu!

Många kramar

2011-07-28 @ 16:54:17
Postat av: Emma

Va vacker du va när vi sågs idag gumman.. De strålar om dej även de du genomgår just nu <3



Mååånga kramar

2011-07-28 @ 20:34:59
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback