Bio på måndag!

kvällens happy låt! som spelas hej vilt här hemma (:
och den här  man blir garanterat glad ;)

god kväll darlings (: precis ätit thaimat, vi beställde. och nu är det på tiden att vi börjar äta ur frysen, haha. vi har hur mycket kycklingfilé, fläskfilé, oxfilé och köttfärs som helst. köper på oss när det är billigare, så ja, dax att dumpa restauranger och take away. även fast vi gärna unnar oss att mysa på en restaurang. vi har ju råd. så känns det nödvändigt att äta upp all mat  nu. sen ska vi dela frys med mamma (;

sebastian är iväg och köper ny kattsand. går åt tio kg kattsand i veckan här hemma (; fast nu när vi bytt foder till det enligt alla är det bästa på marknaden den här ger vi dom vuxna & kattungarna får den här det är inte bara mer kött och näring i utan den räcker längre. just för att det inte är massa skit i fodret. det är inte gratis att ha katter (: vi betalar i snitt 1200 kr för mat i månaden, 800 kr för kattsand, 1200 kr för försäkringar i månaden och sen är det ju besök till vetrinären i mellanåt. på två månader har vi pungat ut över sex tusen på julius på mediciner och vetrinär. men ack så mycket kärlek man får!

köpt biobiljetter till "something borrowed" på måndag (: den verkade jättebra när vi såg trailern när vi var på bio sist. så det ska bli mysigt :D älskar att gå på bio. ♥ så det ska vi göra på måndag (: jag jobbar fredag, lördag och söndag och sen är jag ledig måndag och tisdag. så njuta njuta av dom två dagarna. älsklingen har semester just nu (: och snart eller i början av nästa vecka börjar han köra för körkortet. guuud va skönt det ska bli. jag har kört massor men just dragläget är jag usel på. annars kan jag det mesta :D så det ska bli kul i september när jag ska ta mitt! och väldigt skönt. jag är så trött på att skjuta upp saker man vill göra. ta tag i det NU! men allt kan inte ske på två röda. även fast jag vill. jag är för ivrig känner jag :P så rör det på sig, ni fattar inte hur underbart det är! jag älskar oss!!! jag älskar vår inställning till livet :D

ska packa vidare nu med en sparkande bebis i magen. han röjer verkligen. men det känns att magen börjar bli trång för honom. så snart måste den börja växa mer (: nu har den växt en cm i veckan!

ha en jättemysig kväll. efter packningen ska vi sjunka ner i soffan och kika på film och dricka te. jag och mamma köpte lite olika tesorter på kahl's tehandel i farsta. jag fick med mig "mammas mirakel", "höstglöd" och "söders höjder" höstglöd är en favorit! så te och gosa ikväll. ta hand om er nu (: PUSS!



våra american cookies som vi bakade, okej, sebastian bakade, jag stoppade bara i den mörka chockladen :P jag är knäpp, vill baka och sen lämnar jag honom i köket, shysst fruan! tur att jag inte alltid gör så haha. goda blev dom iaf :D





Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Jag vet inte vad ni använder för kattsand men vill tipsa er om Ever Clean, den är toppen. Vi hade den till våra katter och vi slapp byta kattsand stup i ett



Har du kollat upp med din körskola om du får ta körkort när du är höggravid för alla körskolor tillåter inte det

2011-06-15 @ 19:32:18
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Emma Hagelstorm

gott!

2011-06-15 @ 23:28:31
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Annica - mamma till Elias

sv: Vad är det för kattsand ni använder idag? Det är ju så olika från katt till katt och ägare till ägare. Alla katter godkänner ju inte vilken sand som helst ;)

Det är sant att många har tagit körkort fast de är gravida men jag vet också att inte alla körskolor tillåter det så kan vara värt att kolla upp.



Hoppas ni får en fin dag, kramar

2011-06-16 @ 11:26:42
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback