grekisk restaurang

myspys efter jobbet med ann, vi var och käkade skitgod grekisk mat inne på söder. så skönt med sommarkvällarna, ljummet, ljust och fågelkvitter ända fram till 22 tiden. helt underbart! så vi har haft en mysig kväll (: kul med spontan tjejkväll. sånt får vi göra mer!

nu är jag och älsklingen hemma, han har varit på skolbalen, hihi. och vi kom hem nästan samtidigt (: så nu ska vi mysa! saknat! väldigt mycket!!! så blir dusch tillsammans och sen en kopp kvällro grönt te. sen krypa i säng. imorgon börjar jag kl 17 och jobbar bara i tre timmar. ska bli skönt, var en lååång dag idag! 11-19 i kassan. men dagen susade förbi och sista tre timmarna lärde jag upp en tjej i kassan (: gick jättebra. sen ska vi kolla på film för vi har tvåå kvar från dom vi hyrde häromdagen (:

nej nu  blir det myspys! förlåt för dålig uppdatering idag. vaknade i panik i morse, och hade en halvtimme på mig att duscha, äta frukost och sminka mig (; kom i tid iaf!

puss&godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback