vecka 24 idag med liten

älskade unge. nu är du redan mer än halvvägs ute. hihi. vi längtra SÅ efter dig! din tid i magen har förändrat mig enormt som person, du har gjort mig starkare i mig själv, du har fått mig att inse vad livet verkligen är värt att lägga fokus på. du har fått mig att känna äkta lycka. det som så många försökt med under så många år, lyckades du med på så kort tid. jag älskar dig för den du är och kommer att utvecklas till oavsett vad. oavsett om du vill ha rosa ballerinakjolar och måla naglarna så kommer jag ÄLSKA dig alltid och alltid uppmuntra dig till att vara dig själv. om sisådär 118 dagar får vi träffa varandra äntligen. jag har nedräkning på datumet du är beräknad till. älskade hector. vad vi saknar och älskar dig! jag vill gosa med dig nu!! känns som en evighet tills du är i våra armar. jag är inte minsta lilla rädd för att föda, det enda jag tänker på är glädjen vi kommer känna när du ligger på mitt bröst helt skrynklig. hur mycket jag kommer fylla hela kroppen med ännu mer kärlek till dig. för mig är du allt och så mycket mer. jag kommer alltid finnas här för dig! alltid! ♥











Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Det finns nog ingen större kärlek än den man har till sitt barn och det är riktigt stort och häftigt att föda barn, även om det direkt efter inte känns som att man skulle kunna göra det igen pga smärtan men du kommer nog känna annorlunda sedan (om du nu inte får några komplikationer) Så känner jag iaf, det allra häftigaste jag gjort är att föda barn och kärleken till mitt barn är obeskrivligt



så fin din gravidmage är, kram

2011-06-15 @ 19:17:02
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Marielle

Å nä jag läste meningen "jag är inte minsta lilla rädd för att föda, det enda jag tänker på är glädjen vi kommer känna när du ligger på mitt bröst helt skrynklig." så blev jag rörd till klumpen i halsen man får innan tårarna kommer. Tänk vad underbart att inte vara rädd att föda. Det hade jag velat känna med.

2011-06-15 @ 19:30:28
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback