det där som brukar förekomma här, men aldrig kommer fram i rampljuset.

Anonym om 7+5:
Snacka om att du bokstavligen hånar alla som genomgått en HEL graviditet där ute. Om du fortsätter i den takten kommer väl du ha "foglossning" V9. Hahaha. Kissar mkt nu? Komijen. Då är det dags att kolla urinvägarna för det är inte pga att du väntar barn.
IP: 178.31.150.60


anonym: hur menar du nu? :) att jag hånar alla som genomgått en hel graviditet för att jag kissar mycket? då ber jag så hemskt mycket om ursäkt till alla er som kände er hånade för att jag missbrukar toaletten istället för att kissa på mig :P

(såna här kommentarer får jag dagligen, jag brukar inte publicera dom för jag tycker det finns så fruktansvärt líte plats för dumhet i ett såndant omtänksamt land som sverige och speciellt på den här bloggen, jag blir mest förvånad över hur lågt man kan sjunka för att försöka få en annan människa att må dåligt, lika dåligt som du själv mår. men vet du det där biter lixom inte på mig, bättre att du lägger din tid och energi på att bygga upp ditt självförtroende istället.. för jag knäcks tyvärr inte av såna här påhopp, det känns som jag genom gått lite jobbigare saker än att handskas med en männsika som inte ens vågar stå för vem hon är. jag är glad att jag inte är en person som blir ledsen och tar åt mig, ja det är inte så snälla kommentarer som dimper ner heller.. riktigt elaka i mellanåt. men jag har genom åren blivit totalt imun mot dumhet. dock är det ganska roande hur mycket tid folk har och hur små vissa männsikor faktiskt är. jag hoppas du har kul där hemma nu! den bjuder jag på! (;

och folk som känner mig undrar hur sjutton jag alltid kan vara så positiv och glad, trots allt jag varit med om, trots att en hel skola mobbade mig, men jag tror på riktigt att det är just dom som varit så elaka som fått mig att inse, att jag aldrig aldrig vill vara sådär elak som dom är/var, jag skulle aldrig i min vildaste fantasi vara elak medvetet mot en annan människa, aldrig trycka ner någon annan och bete mig sådär. skulle skämmas ögonen ur mig. men ni gör mig starkare! det ska fan gudarna veta (;

och varför ödslade jag ens tid på det här undrar ni säkert.. jo! jag vill bespara alla härliga underbara människor därute som sitter bakom en skärm och försöker trycka ner mig, och många andra människor. för eran skull, lägg tiden på bättre och vettigare saker. som att sluta vara så bittra! (:









Kommentarer
Postat av: Marit

Usch, det är verkligen så sorgligt att tjejer ska vara så elaka mot varann... Att klanka ner på andra är ett stort tecken på osäkerhet. Man mår så mycket bättre själv av att glädjas med andra isället för att vara avundsjuk (som ofta är orsaken till elakhet). Själv sitter jag här och ler när jag läser din blogg, ibland med tårar i ögonen för att du skriver så fint och för att det är så mycket kärlek i orden. Och då känner jag inte ens dig... ;) Men att kunna glädjas med andra är stort, tycker jag!



Fortsätt med din fina blogg, vi är faktiskt många som älskar den!



Kram från Marit



Och till er som skriver elaka saker: Sluta läs och försök fokusera på ert eget liv istället, så blir nog alla glada och nöjda. =)



2011-03-02 @ 21:48:11
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback