gott folk

nu går det undan (: imorgon kommer fotografen hit och fotar lägenheten som åker ut på försäljning på nu på torsdag, herregud här går det undan, men så är det ju sthlm också (; hehe. så nu är det så va, att det går frammåt och vi är så g l a a a d a ! nu ska jag röja lite, för ikväll måste vi få det snyggt här hemma och framförallt få bort alla soffor :P vi har tre soffor och en säng och en fåtölj i vardagsrummet, heja. hihi. jag längtar till huset, snart vårt hus (: ♥

hoppas ni mår underbart! jag är skitglad :D förstår ni hur skönt det är när det känns som man stått stilla hela sitt liv med massa motgångar och äntligen kan jag njuta av livet och må bra. tack! älsklingshjärtat är påväg hem nu, han överraskade mig (; ska bli mysigt att få kramas med honom, ska fixa en kopp kaffe tills hans kommer hem! puss (:



Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Nej då jag tvivlar inte på att du/ni klarar av det ni har tagit på er men jag tycker det är himla mycket på en gång, vill ju inte att ni ska köra slut på er själva.



2011-03-08 @ 15:52:04
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Johanna Svensson (Monrou)

Hellu tjejen,



Va fin blogg du har & grattis till huset och allt!

Vi pratade massor förr, för typ 3 år sen, och jag köpte ett handbojshalsband av dig typ ^^



Hör gärna av dig, vore kul att maila lite!



/ Monrou

2011-03-08 @ 16:37:11
URL: http://monrous.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback