möjligheternas hus

god morgon fredag och helg! helt wounderful. även fast jag varit ledig väldigt mycket den sista tiden, så är helgerna alltid speciella! ikväll blir det tacos och massa mys i soffan med filmer och sånt. låter väl bra? (: vi har precis ätit en sen långdragen frukost, så mysigt att bara sitta och prata i lugn och ro och äta länge. sånt uppskattar jag verkligen! och nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret och sen fixa iordning mig innan mamma kommer (: sebastian tyckte att vi skulle få lite mamma och dotter tid idag så han erbjöd sig att passa adolf och gå en sväng med honom så vi kan åka iväg. så det blir två second hand butiker idag. längtar så! :D

så nu ska jag skynda mig på! ville bara önska er en jättebra dag så hörs vi senare så får vi se om jag fyndade någonting (:

fridens!



lekt i photoshop. blev himla bra tycker jag. retro (;



Kommentarer
Postat av: Jessica

Fanny jag älskar din blogg men skulle gärna vilja att texten var svart. Jag har jättesvårt att se och läsa när det är grått.. Bara ett litet önskemål, ingen kritik :) Massor med kramar!

2011-03-04 @ 16:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback