natti natt

hinner inte sitter här så mycket nu ): jobbar och lägger tiden jag är ledig på sebastian. och inte att sitta vid datorn. vi har haft en lugn mysig kväll ikväll efter jag kom hem från jobbet. slutade jobba 18 och skyndade mig hem,. lagade färdigt middagen som han påbörjat och åt framför tvn och filmen "winter's bone" med massa levande ljus. den filmen kan jag starkt avråda från att se. deprimerande, sorlig och hemskt. nej vi skulle ha sett den där fåniga "40 year old virgin" (; jaja, så är det. vi har iaf haft en jättemysig kväll tillsammans. älskar verkligen att bara vara med dig älskling och slappna av. ligga och mysa i soffan med dig är bäst (: ♥

imorgon jobbar jag sju timmar, och samma sak hela veckan. jag älskar jobbet och trivs jättebra. jättekul och snälla människor. lärt känna några lite bättre och vi har kul (: jag börjar känna mig lite smått förkyld, kan vara att jag inte är van vid att jobba såhär och det blir en chock för kroppen, men jag ska icke bli sjuk och blir jag det jobbar jag iaf (;

nej nu är trött, ska upp halv sju. så påtiden att sussa. ska bli skönt att sjunka ner i en renbäddad säng med älskling! sov så gott, så hörs vi imorgon när jag slutat! (:

puss&kram.



den här pärlramen vann vi på tradera till liten. fast den får h*n när h*n är lite större (: en retro. fin och ja, tycker om den massor. 40 kr.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh det är bra med lite verklighetsfilmer :) Den är ju fullkomligt fantastiskt välgjord och speglar de mindre välmemedlade!



Så kan ni sen glädjas åt hur bra ni har det:P

2011-03-14 @ 00:10:09
Postat av: Annica - mamma till Elias

Man blir så utsatt för alla möjliga baciller när man jobbar i en butik så det är inte alls konstigt att du känner dig förkyld.

2011-03-14 @ 09:41:18
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback