spöket laban

koom hem en blev bleeek sebastian för någon timme sen, han såg verkligen ut som spöket laban, som stupade i säng, han har kräkts på jobbet. urk. jag hatar att kräkas och är glad att jag bara gjort det en gång sen jag blev gravid. halleluja. han slocknade i sängen på en gång och jag sitter och funderar på vad jag ska gå och handla för mat. när man har kräkts vill man ju inte äta egentligen, men han kanske kan klara av någon slags kokt mat. hrm. google är fin fint att ha. där finns ju svar på allt. släng dig i väggen eniro. säger bara fyfan om det är vinterkräksjukan då dör jag. får inte vara sjuk mer nu. det är inte okej. då har jag världens jäkla otur. haha. iiih.

har ni tips på magsjukemat? hojta! puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Soppa är ju en mild mat

2011-03-16 @ 17:43:22
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Doris

Soppa generellt nja, thaisoppa t.ex. är INTE bra för en känslig mage men mildare buljongsoppor absolut!



Jag brukar köra på barnmatsburkar! Mild, lättuggat och snällt för magar. Annars kokt fisk med potatis eller vitt ris med kokt kyckling.

2011-03-16 @ 19:28:49
Postat av: Riktiga Doris

Blåbärssoppa

2011-03-16 @ 23:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback