sunday

god morgon (: trodde att jag försovit mig när jag vaknade nu. kan bero på att jag jobbat så himla mycket :P och det här är faktiskt min första lediga dag på jobbet sen jag började. känns konstigt. men skönt (: idag är det visning här i en halvtimme och då ska vi och katterna befinna oss på annat ställe.

sen ska jag färdigställa min uppsats och skicka in den till min lärare, och sen har jag inga som helst planer, precis så som jag ville. bara mysa runt och titta på film, kanske baka bröd, laga god middag tillsammans. att stå i köket tillsammans och laga mat är bäst! vi båda älskar att laga mat och igår lagade vi köttfärsås med spaghetti. rödvin i köttfärsen är ett bra tips. och sen ha riven västerbottenost på. mums. sen har jag olivolja i köttsåsen också. får en klarare smak på allt. mums! jag stannade hemma igår från festen vi var bjudna på, jag mådde fruktansvärt illa. jag och ann gjorde det smarta att stå och trycka i oss en gott&blandat påse på rasten och när man inte vill komma försent efter rasten och är jättesugen så blir det hetsätning. fy. mådde skitilla efteråt. haha :/ så stannade hemma. sebastian gick och gymmade en timme och sen valde han att stanna hemma också. när älsklingen var på gymmet så tvättade jag av mig sminket, såå skönt, tog ur linserna och la en lermask från makeup store. började med middagen och tände massa ljus. sen kom han hem. hjälpte till med det sista och sen myste vi ner oss i soffan och tittade på "en shoppoholics bekännelser" och myste med katterna. älskar att dom alltid kommer och ska ligga i våra knän. alla kommer verkligen på en gång också. så fort man sätter sig ner. dusch innan vi somnade och somna det gjorde vi. trött jag var. en riktigt bra lördagskväll. jobbet gick bra ocskå (: och nu är jag som sagt ledig idag sen jobbar jag måndag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. hejja! jag är såå jävla trött. inte nog med att jag är fruktansvärt trött av att vänta bebis,. vilka omställningar det är för mig att jobba såhär mycket. men fan den som ger sig (;

ska hjälpa till med den sista frukosten nu. och fixa lite här innan sebastians pappa kommer och hjälper oss med lampan i badrummet som varit trasig i en vecka nu. och jag som tyckte att det var så mysigt att duscha med levande ljus (;

vi hörs sen! puss!! & ha en jättemysig lördag! solen skiner i stockholm, helt underbart. älskling tyckte att vi skulle gå och mata ankorna här i närheten. hade varit mycket mysigt! ♥



haha. snyggt (; ann & jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback