svar..

 blev inte många frågor (; men några.

Gustav Åberg om frågestund:
Vem är din favorit i BigBrother anno 2011? xD

jag tittar inte på big brother så jag vet inte :P


Lis om frågestund:
Vad tycker du om dessa stora bloggar:
- Blondinbella
- Katrin zytomierska
- Candy Dollheart?

den enda av dom jag verkligen läser när jag har tid vilket sällan händer :/ är blondinbella.
och bellas blogg tycker jag om :) hon är smart och drivande och det är kul att det har gått
så bra för henne. jagblir jätteglad för människor som lyckas med det dom vill. även fast jag
själv aldrig skulle vilja leva det liv hon gör, så är jag ändå glad för hon verkar trivas :)

Har du testat droger när du var yngre?

det har jag tyvärr.

Fem bästa böckerna?

twilight böckerna och kårnulf was here. och inte som andra döttrar med nancy spungen.

Tre yrken du aldrig skulle ha?

vården, pilot och porrstjärna ;)

Fem kryddor du inte vill vara utan?

salt och peppar är nog dom enda jag inte skulle klara mig utan.

Bästa body shop doften?

coconut!

Värsta body shop doften?

vet inte jag gillar dom flesta :D

 

Nyfiken om frågestund:
Du är inte rädd att nyförälskelsen ska gå över?
Allt blir ju en vardag och det gäller att uppskatta den.
Att få barn tär lite på förhållanden, tiden för varandra finns knappt. Är du inte rädd att ditt hjärta säger att även detta förhållande är fel?

Kram

nyförälskelsen går nog eller ja, den går över i alla förhållanden, och som med allt annat kommer den och går den. vi lever redan i en vardag och är som att vi har varit tillsammans i flera år redan. motgångar och hinder har vi haft gott om och vi har knappt tid för varandra nu heller. men vi hittar alla små stunder tillsammans och gör det bästa av allt. :) precis som vi alltid kommer. jag oroar mig sällan för saker i förväg, utan tar allt som det kommer. såklart vet jag att alla förhållanden går upp och ner och det står jag alltid ut med. vi har redan 4 små bustroll som
tar upp väldigt mycket tid och både jag och sebastian vet vad det innebär med bebis. och vi har ju själva valt det. det finns så mycket som tär på ett förhållande,. men så länge man trivs ihop och fungerar som ett par och jobbar åt samma håll, så ser jag inga hinder nej :) jag är optimist men även realist. och samma sak gäller honom.
så nej, jag är inte det minsta rädd att mitt hjärta ska säga att det här förhållandet är fel. med mitt gamla var det av andra orsaker. bråk, hinder och upp och ner gångar står jag ut med, när jag mår psykiskt dåligt i ett förhållande så tar jag min hälsa och mitt välmående i första hand före förhållandet. och trots att jag och sebastian haft det kämpigt i början så är han den snällaste och omtänsammaste människan jag någonsin känt.

nu sticker jag till jobbet! jobbar till 22:15!



Kommentarer
Postat av: Doris

men seriöst... värsta bodyshopdoften... OLIV!i synnerhet som bodybutter.

-Hej, vi har blandat Bregott med euroshoppers olivolja, var så god att betala 179 kr och ställ dig i kön.

2011-03-31 @ 04:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback