11-10-11 kommer liten ut till oss!

hej alla fina! förlåt för den här tystnaden. vi har haft mycket för oss. (: vi har varit och tittat på ett underbart hus det med sjötomt ni vet. jobbat och nu på morgonen har vi varit på ultra ljud och nu vet vi vad det är för liten som ligger i magen. vill ni veta..? (; det syntes väldigt tydligt kan jag säga, hihi. jag har hela tiden haft rätt magkänsla och i min mage ligger våran älskade hektor och myser och växer sig större och större. VI ÄR SÅÅ LYCKLIGA! obeskrivligt! underbart! fantastiskt! vi svävar runt på små moln. och jag ångrar inte en sekund att vi kikade efter. åh, vad jag längar efter dig älskling! du var så himla vacker på skärmen. sög på din tumme, ditt hjärta slog hårt, du kliade dig på foten med din ena hand och drack fostervatten. du fyller oss med massa kärlek och värme! tack för att du finns! vi älskar dig! ♥

ikväll ska vi titta på dvdn vi köpte och rama in alla fina bilder.

















Kommentarer
Postat av: Pixie

Va kul att höra om lilla Hektor. Du hade verkligen rätt då. Grattis till er båda igen. Är så enormt glad för er skull. ^^

2011-05-16 @ 10:47:07
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Annica - mamma till Elias

Vad roligt att ni får en liten kille =) Nu går det nog fort ska ni se, ultraljudet är ju som en milstolpe, man längtar så efter att få se bebis på skärmen och veckorna efter det springer bara fram, så var det för mig iaf. kramar

2011-05-16 @ 10:52:02
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: kajsa

GUD va kul

2011-05-16 @ 14:09:02
Postat av: Linn

Åh så himla fantastiskt!! Så glad för er skull, tack för att du delar med dig! Kram!

2011-05-16 @ 15:13:26
Postat av: Emelie

Grattis.

Han ser stor ut, sa dom nått om det? Det verkar så trångt om jag jämför med mina bilder i samma vecka.



Mvh

2011-05-16 @ 15:13:38
Postat av: fanny

Pixie: tack gumman :D känns helt underbart! skrev till dig på fb ang nästa vecka. om du har ledigt nått såklart :) kram

2011-05-16 @ 15:37:23
URL: http://littlemissunshine.se
Postat av: fanny

emelie: nej ingenting :) bara att han var normal och allt såg bra ut. följde kurvan!

2011-05-16 @ 16:03:45
URL: http://littlemissunshine.se
Postat av: Anna J

Stort GRATTIS!!!! :)

2011-05-16 @ 18:57:33
Postat av: Anonym

Va fin han är, blir helt rörd... Är så glad för er skull. Du kommer blir världens bästa o mysigaste mamma! O bättre pappa än Sebastian går nog inte att hitta!Bra val!Lycka till med husköpet.

2011-05-16 @ 20:05:07
Postat av: Emma, Mamma till 2

ÅÅåhhhh det är sååå sjukt häftigt med UL bilder. Och de är då man vet att det verkligen är på riktigt ;)



Jätte söta bilder!!!



Kramis <3

2011-05-16 @ 20:41:19
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: hanna b

Åh, jag får sån flashback från när jag väntade Conrad! Fy så otroligt mysigt! :) Grattis till er lille kille! :)

2011-05-17 @ 09:22:59
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh vad roligt gumman!

Vilken söting!



Kram

2011-05-17 @ 15:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback