stan med alexandra

hej hopp (: ska äta lite brunch bestående av äggröra, stekt skinka och några körsbärstomater och en kopp te. sen hoppar jag in i duschen. alexandra kommer och möter upp mig om ca 1,5 timme, så åker vi till stan och tittar i bebisaffärer. och fikar. ska bli supermysigt (: måste köpa ett större minneskort till systemkameran ockås för på lördag ska jag fota bröllop och samma i juni. ska bli riktigt kul! längtar! har lite problem med vad jag ska ha på mig bara (; magen gör sig påmind i mina tighta fodral, haha. går inte riktigt ihop det där.

senare idag ska jag och mamma åka och lämna julius avföringstester och förhoppingsvis få svar på vad det är som spökar i lillfisens mage. tycker så synd om honom ): gör ont i hjärtat. sen kommer mamma över på middag. måste klura på vad vi ska äta! får bli nått riktigt gott :D

hoppas ni får en underbar dag! vi hörs senare! puss&kram!



den här kommer hänga i hektors rum ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback