åkpåse med gotländskt fårskinn

vann en helt underbar åkpåse till hector igår på tradera. strax över tusen kr fick jag ge, men nytt kostade det två och fem. så jag är nöjd ändå! hade tänkt först att köpa ett vanligt fårskinn och lägga under själva åkpåsen. men det här blir mycket bättre! svart vattenavvisande tyg på utsidan. tanken är ockås att jag ska fota julkort med liten på det här skinnet. öppna upp det på golvet så att han ligger på mage ihopkurad med huvudet på sne och en tomteluva på sig. för snart är det faktiskt dax att beställa julkort! (:





Kommentarer
Postat av: Susie

Tror julkorten kommer bli supermysiga :)

2011-11-10 @ 12:57:50
URL: http://candykate.blogg.se/
Postat av: Helena

Du hade sparat 1000;- om du frågat Hectors farmor. Det ligger ett likadant fast med blått rum som jag och Basse när vi var små som hon sydde. Passar till ligg och sittvagn. Kram från faster, pussa Hector

2011-11-10 @ 14:51:13
Postat av: Ami

Varför fick jag känslan av att katterna kommer älska den där minst lika mycket som liten? ;) haha

2011-11-10 @ 15:10:51
URL: http://insidepain.blogg.se/
Postat av: madde

Så härligt! Vi köpte en vanlig åkpåse idag och har ett fårskinn sedan tidigare, men kombinerat såhär är ju kanon! Och snyggt! :)

Postat av: Helena 2

Åh mys! Har livet ändrats mkt sen ni fick Hector, alltså din syn på livet osv som man hör en del prata om när seger barn? Jag är så imponerad av hur du hanterar allt nytt som händer i livet:)

2011-11-10 @ 19:33:27
Postat av: kajsa

åå vad mysigt för hector. kul att bloggpausen inte varade så länge. ska bli bättre på kommentera, förstår att det är tråkigt att skriva utan respons från sina läsare =)

2011-11-10 @ 21:56:04
Postat av: Annica

Så mysigt Hector kommer ha i vagnen. Vi har en liknande åkpåse till vår vagn men den får vi nog spara till nästa barn då Elias är en stor kille nu som har vuxit ur åkpåsen :)



Jag måste också fota till julkorten snart, julen närmar sig med stormsteg

2011-11-11 @ 01:30:46
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: fanny

susie: det tror jag med gumman! mejla din adress, så skickar jag ett till er :)



helena: attans ;)



ami: höhö.. jag får en känsla av det jag med!!



madde: ja, det var ju min tanke också. men så snubblade jag in på den här auktionen så blir bra i vinter till hector :)



helena 2: finns det en helena 1 också? ;D livet har ändrat väldigt mycket. inte bara med just att ha blivit föräldrar men också att vi har gjort stora förändringar i livet runtomkring. köpt hus, gift oss, bytt stad osv osv. jag själv har inte ändrats speciellt mycket som person. jag är och kommer nog alltid vara lite egen som min mamma säger att jag är :) typ alltid gå min egen väg och följa mitt hjärta. jag älskar att vara hectors mamma men glömmer aldrig bort personen fanny i allt för det. en av de större skillnaderna sen han kom är att jag är mycket bättre på att ta tag i saker än vad jag var förut. nu går jag frammåt snabbare med det jag vill göra och ta tag i. tack vad glad jag blir! :D känns skönt att du säger det, för just nu är det mycket som hänger över mig och allt känns lite vemodigt. kramar



kajsa: ja, visst ser det mysigt ut :D skulle vilja ligga i hans vagn själv ;) tack blir glad av era kommentarer! roligare som sagt att blogga då! kram!



annica: ja eran elias är inte så liten längre ^^ har du också beståämt vad ni ska ha för julkort? :) mysigt! kramar

2011-11-11 @ 16:38:18
Postat av: Helena 2 :)

Ja jag tyckte att det var en annan Helena som skrev före mig:) förstår att mkt har ändrats... Jag har själv inte barn (bara hund:)) men hoppas på att få om ett par år. Jätteroligt att du kommit igång och blogga igen det är så kul att följa. Läste det senaste inlägget om att du tyckte om att ha ensamtid, jag är precis likadan. Kram hoppas ni har en mysig fredagskväll

2011-11-11 @ 20:45:35
Postat av: Joanna

Hej!
Vet du vad det är för märke på den? eller vart man kan köpa dem? Super fin!
Mvh
Joanna

2013-08-09 @ 11:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback