God morgon! (:

hoppas ni sovit gott och är utvilade denna måndag. vi gick upp vid sex och älsklingen är nu påväg till uppsala för att gå på möte med sitt jobb. elektrikerna kommer imorgon ist, kom förhinder så jag och hector ska bara ha en mysdag idag tänkte jag. titta på film, gå på en lång promenad, röja och börja montera köksskåpen. blev typ 3,5 timmes sömn inatt så den här slappdagen är mer än välkommen. får bli lite tidigare i säng i kväll för jag misstänker att älsklingen är gaaanska så trött. tog en dusch innan och bredde småfrallor som vi köpte igår när vi veckohandlade. en stor kopp te och tända ljus här vid datorn. mys!

ska kika lite på julklappar! vi hörs senare! puss&kram.



min morfar och hector ♥



Kommentarer
Postat av: M

Den här bilden gör mig alldeles varm om hjärtat! Jösses säger jag bara! <3

2011-11-21 @ 13:13:28
Postat av: Ami

Underbar bild! Så mycket kärlek ni har omkring er Fanny! Njut!!! kram på er!

2011-11-21 @ 15:01:52
URL: http://insidepain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback