halv åtta hos mig

god kväll (: hoppas ni mår jättebra och har haft en bra dag! vi har slappat runt här, hann inte ta tag i köket utan satsar på det tills imorgon istället. vi har bara myst här hemma, städat och nu håller älsklingen på att laga mat. ser jättegott ut och luktar mumma! helstekt fläskfilé på en smörstekt champinjonbädd med god sås och ris till. sen ska vi titta på husfruarna och tända en brasa och dricka varsinn kopp te och bara gosa med hector. han är så snäll. lugn, glad och harmonisk och världens bästa son! han ligger här på min mage nu och sover så sött ♥ jag älskar att gosa och mysa och innan hector kom visste jag att vi skulle vara nära varandra mycket. vilket blir nästintill jämt. jag älskar att ha honom hos mig. finaste. så lycklig att han är vår! och vi vill absolut ha fler barn! mys!!

ska ta och slå på tvn och titta på halv åtta hos mig och sen blir det middags mys med tända ljus och efter det husfruarna och sänggång! vi ska nämligen upp vid sju och renovera köket (: nu är det rutiner som gäller. elva i säng och upp sju!

ha en mysig kväll och var rädda om er. puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback