kattskatterna - Julius & harrt





jag älskar er! mysfisarna! ♥





Kommentarer
Postat av: Jessica

Så himla fina!

2011-11-14 @ 19:37:20
Postat av: Tessan

Alltid lika vacker på bilder <3

Det fullkomligt lyser om dig, hjärtat! Jag blir så glad av att se bilder på dig, Hector och Sebastian. :)Ni är så fina tillsammans.



Hoppas kissekatterna mår bra!

Förresten, appropå plansherna, hur beställer man dom och vad kostar en sån? Haha, jag har inte hängt med här i svängarna! :P

Saknar dig massor! Förresten, tack för gratulationen på facebook. :)

Älskar dig hjärtat!

PUSS<3

2011-11-14 @ 19:53:29
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: M

Går allt vägen kommer det finnas en mysfis här också :) Jag längtar <3

Ni o era nakenfisar har förändrat mig totalt o nu kan jag bara inte låta bli (till mina små tjejer stora lycka) :D

2011-11-14 @ 21:23:03
Postat av: Jessica A

Så fina kissar! :)

2011-11-15 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback