Sätter upp tak

Det här skrev jag igår på dagen men blogg publicerade aldrig inlägget :(


Nu har vi renoverat i köket sen klockan nio i morse och klockan är snart tolv (; konstigt att vi inte är tröttare! En jääättedum sak som stör vår planering är att Sebastian jobbar hela dagen imorgon. Jag ska försöka renovera så gott jag kan själv (: ja mellan blöjbyten osv hehe.

Här är två bilder från köket idag! Älsklingen sätter upp innertaket! Duktiga fina Sebastian <3

Nu blir vi uppe några timmar till sen måste vi i säng! Så han orkar med dagen imorgon!!

Flesta advent har vi sagt! Jag tror mer på första december som vi bestämde från början! Bara vi inte renoverar i december så blir jag glad :P

Sov så gott sen! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback