Stockholm

Hej på er! (: hoppas ni mår bra! Vi är påväg till stockholm just nu och ska byta bil, sen ikväll ska jag och mitt gos gå på premiären av senaste twilight filmen! Ska bli SÅ mysigt och jag längtar :D var ett tag sen förra filmen gick på bio, så blev glad när vi fick tag i två biljetter (:

Tystheten beror på att vi sliter i köket och det ser ljust ut, vi hinner klart till första advent! Igår kväll kom elektrikern och vi planerade elen i köket. Blir spottar infällt i det nya taket vi ska sätta upp (innan var det bara ett stort papptak) med dimmer. Vi kommer ha infällda spottar i skåpen och så blir det nydragen el i hela köket. Ska man så är det lika bra att göra ordentligt (: allt kommer dras i väggarna, så just idag kunde vi inte göra så mycket mer förarbete. Så ett Sthlms besök blev spontant inplanerat!

Hann springa runt i en shopping galleria i Norrköping medans Sebastian var på sin intervju för gamestop extra jobbet och handlade lite julklappar. Inte långt kvar nu till december. Kommer bli så mysigt! I början av december ska jag föreläsa om dialektisk beteende terapi (DBT) på en skola. Ska bli riktigt kul!

Jag har även fått jobb efter min mammaledighet här i Linköping. Fick erbjudandet igår och tog det! Men kommer varva det med studier och det egna företaget! (: kul att så många beställer planscher (tack för att du rättade haha) redan nu. Om två veckor öppnar jag webshoppen

Ska ta en bensträckare och äta lite lunch (: ha en jättemysig onsdag!! Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: j

Spänande med dbt! Jag läser till psykolog och har kokmmit i kontakt med det en del, du är inte intresserad av att dela med dig lite mer av dina erfarenheter av det i bloggen? Inte nödvändigtvis på ett personligt plan, mer hur du upplevde terapiformen och så, om det var krångligt eller bra, vad som funkade och inte funkade?

Tack för en inspirerande och fin blogg, och grattis till fina familjen:)

2011-11-16 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback