Prickig tapet

Vi har ju köpt ett vitt vitrinskåp från Ikea i serien "hemnes" till Hectors kläder. Blev riktigt nöjd med det och är glad att vi valde ett "öppet" skåp så man får in lite färgklickar via kläderna därinne :D i går när vi var på Woody så stod jag och bläddrade i massa tapetpärmar och hittade den här ljusblåa/ljusturkosa vitprickiga tapeten! Så nu är en rulle beställd och tanken är att jag ska tapetsera insidan (baksidan) med den! Kommer nog bli riktigt fint!

Idag fortsätter vi att sätta upp dom ny gamla listerna och fodrena i litens rum. Hector och Sebastian är på woodys just nu och köper lite mer lister och krokar till en gummivajjer jag ska sätta upp i arbetsrummet och hänga foton på. Pyssel dag med andra ord (: vaknade vid sex och var den enda här hemma som inte sov (; satt och vek in mer av Hectors kläder i hans garderob och dukade fram en mysig frukost innan jag väckte älsklingen. Efter frukosten tände vi en brasa och jag och Hector tog en tupplur tätt intill varandra i soffan! Mysig start på den här torsdagen!

Nu ska jag medans mina älsklingar är iväg redigera lite foton och ta en dusch. Sen blir det målning av mattsvart fondvägg!

Tacos och film ikväll. Vad hittar ni på? (: ha en jättemysig dag! Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi ska göra egna klyftpotatisar, morötter, gullök, broccoli, tomathalvor och försöka hitta på nått vegetariskt till det. Blir en hemmagjord tzatziki och får se om det finns så jag kan göra en grönsallad till det. Hade önskat tacos men jag hann inte ringa Kenneth tillräckligt snabbt för handling. Får bli i morgon :). Ikväll ska jag nog plocka ihop lite physalis, apelsin, blodgrapefrukt ( om den är bra än ) och äpple som en frukstsallad till barnen innan läggdags.

2011-10-28 @ 16:43:27
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback