underbar barninredning

har letat som en galning efter den här jättefina mobilen med luftballonger i plåt! älskar den! den fanns på en hemsida, men där var den tyvärr slut ): nu hittade jag den för halva priset på en annan hemsida och köpte den på en gång! tänkte ha den snett över byrån i hectors rum (ni vet där sebastian rev väggen) så han har någonting att titta på när vi byter blöja på honom. vi använder nämligen byrån till skötbord också. och första lådan är full av salvor, blöjor, oljor, krämer och tvättservetter (: ska köpa en ljusblå skötbädd med vita prickar från polkadot design, har bara inte fått tummen ur än.. så han ligger på en fejkfårskinnspläd och en handduk som skyddar om han tycker att det kul att sprejmåla mamma och pappa med kiss. busfrö! så det blev en luftballongsmobil och även den sötaste kaninlampan som mysbelysning! här hittar ni mobilen och här hittar ni kaninlampan!

nu ska jag inte måla som jag hade tänkt, utan bara ha en lugn fredag och måla det gör jag på söndag istället.  en dag vila förtjänar man faktiskt (; ska städa och förbereda inför middagen. blir enchilladas och en sallad. hade velat göra hemgjord glass med vitchoklad och hallon.. men vi har inte mat i frysen vi har typ 40 liter bröstmjölk för att sjukhuset inte har plats.. jag har liiite för mycket.. så på söndag eller ibörjan av nästa vecka MÅSTE vi köpa en frysbox till garaget, den vi har nu där har lagt av och tagit julledigt.. (; nu ska jag duscha och hoppa i myskläder!

puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Petra

Hej fin!



Du har mail igen!

KRAM

2011-10-21 @ 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback