jag älskar dig









Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag bara älskar alla era fina bilder! Är så avis. Har en son på snart 8 månader och jag önskar jag var lika bra på att ta kort. Här blir det bara halvdana bilder.

Ni verkar ha det så mysigt, det blir nog toppen i det nya huset. Ser superfint ut.

2011-09-16 @ 15:55:13
Postat av: fanny

va glad jag blir, tack så jättemycket :) kul att du gillar bilderna! jag tror du kan bara du tränar lite, jag gick foto på gymnasiet och har gjort en del fotojobb, men i grund och botten är jag självlärd. ut med en kamera och fota. och tänka på att bakgrunden gör så mycket. istället för att tex zooma och få beskära bilden sen så gå närmre på en gång, då blir kvaliten bättre och du får med det du vill på en gång. och ta massor av bilder på massa sak/person. jag fotar jättemånga bilder och det är bara några st som blir med bra skärpa och så :) hoppas du får en mysig dag :) massa kramar

2011-09-16 @ 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback