saknar

våra katter så himla mycket ): tror dom kommer trivas riktigt bra i huset. och vi har en stor lekställning/klättertorn åt dom också. busfröna! och nu har dom fina kattvakter. snart kommer hela familjen vara samlad. lagom till allt mys i huset till hösten, men tända ljus, mörkare på kvällarna, en varm brasa i kakelugnen. vi går mot mörkare tider, och då mår jag som bäst. när andra får höstsvackor, lyser min värld upp av alla miljoner levande ljus. värmande känsla i kropp och själ.





älskade julius & henry!



Kommentarer
Postat av: Marielle Sjögren

Det låter alltid så mysigt när du beskriver dina höst och vinterdagar. Jag får alltså en fin gammeldags och varm bild av allt. Sen när du visar bilder från alla ljus och varma stickade ting så blir jag glad. önskar jag bodde nära dig så jag kanske kunde få dela det mysiga och glada med dig/er:).

2011-09-05 @ 10:51:58
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback