walk in closet

en bra stor garderob ligger precis bakom vårt sovrum. man kan gå in från två håll och den ena dörren ligger precis vid hectors säng där den står nu (: vi målade allt i vitaste vitt, även plankgolvet och satte upp en "ljuskorv" :P och även såna gamla skolkrokar som hände utanför klassrummen när man gick på lågstadiet. ska köpa flera såna fick med mig fyra sist bara (: blev så himla nöjd, det är sjukt mysigt här inne. nästan så man vill dra in en fotölj och sitta och läsa en bok och dricka varm choklad. vi har köpt två vita malm byråer, dom med sex lådor. här hittar ni dom. dom ska stå på väggen under snedtaket. och agera klädförvaring (: sen kommer vi ha en stor garderob från golv till tak inne i sovrummet med vita (i glas) skjutdörrar för klänningar, skjortor osv osv. kommer bli kalas (:











Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Gud vad underbart det ser ut!



Tänk om jag placerar mig i linköping för studier så småningom. Vad fint!

2011-09-19 @ 16:59:30
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: M

Galet snyggt! Jag får inte nog av att se bilderna från huset! NJUT!

2011-09-19 @ 20:24:51
Postat av: Ulrika

Ert hus ser så himla mysigt och hemtrecligt ut, jag förstår att ni trivs! Var är "ljuskorven" köpt? :)

2011-09-20 @ 11:33:28
Postat av: Vanessa

Vart har du hittat ljuskorven!? Letar med ljus och lykta efter en sån...

2011-11-20 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback