God natt världen

Kommit hem ätit en gudomligt god lasagne som älsklingen gjort klar medans jag jobbade sista timmen och den stod klar när vi kom hem. Mums va god! :D glad jag blev när Hector och han kom in på jobbet. Blev mycket pussar och kramar. Vad man saknar sitt barn mycket när man är ifrån sådär många timmar. Gullunge!

Jag är SÅ trött efter idag. Så vi ska faktiskt krypa ner och hålla om varann. Bara mysa. Vara nära och sova. Gud vad jag saknat det hela dagen. Man uppskattar så mycket när man är ifrån sådär. Jag älskar dig finaste!

Nu tvätta av sminket och hoppa i pyjamasen (är en frusen människa) mycket energi som går åt nu. Amning och vänta bebis. Och hålla värmen själv :P

Sov så gott! Ni är underbara! En bild från idag.. Ooooch så om någon undrar varför jag kapar bilder så är det för att jag använder ett redigeringsprogram som helt enkelt kapar för att bilderna är för stora :P jag har alltså inget konstig som växer ut ur hjärnan :D så slipper någon sitta och klia sig i huvudet hemma och undra..

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas det har gått bra på jobbet hjärtat <3 nu får du krypa ner och mysa med Sebastian och sova sött! Vi hörs snart igen. Godnatt! Älskar dig. Puss puss <3<3<3

2012-04-14 @ 23:23:37
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Carro

awh... va kul att du känner så :) om mig då.. ang hector så är de ju skittrist att folk ska vara så elaka :( jag har haft en hel del psykos till bloggläsare efter mig, och de e delvis därför jag har valt att "censurera" bilderna på Love, tyvärr... för jag är rätt säker på att även om han är världens finaste, precis som er hector, så skulle de dyka upp spydiga elaka kommentarer.. å själv har jag alltid känt att han ska få välja själv om han vill synas på nätet, men det beslutet kan han ju inte ta förens om många, många år... de e så svårt de där. vet att fler fått elaka kommentarer om sina barn å det är riktigt hemskt, folk har inget vett alls .. :( ja kanske ses vi igen, om du vill.. tycker att jag varit lite löjlig och konstig mot dig... vet inte varför, har med mig å göra... beundrar dig för att du är så lättsam! kraam

2012-04-14 @ 23:28:55
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback