Morgonstund.

God "morgon" kära ni (: hoppas ni sovit gott och vaknade utvilade. Kan jag lova att jag gjorde. Brukar ha svårt att somna om när älsklingen går upp till jobbet men idag så :D jag och Hector sitter ute i solen och äter mellis! Fil med havrekuddar och jordgubbar. Idag är himlen blå och solen är äntligen tillbaka! Längtar tills det blir varmare så vi kan utnyttja att ha hus mer. Det blir vår första sommar här i huset! Vi bodde på sjukhuset förra sommaren här i Linköping men hade fått nycklarna så ibland när Hector fick lämna sjukhuset så åkte vi hem hit och försökte få iordning lite! När det någonting jag är mån om så är det att komma iordning fort fort! :P bo i flyttkaos går bort! Så när vi väl var hemma fick vi uppleva lite av sommaren, en varm kväll satt vi på bår brygga och kramades och tittade ut över vattnet och åt soppa ur stora muggar. Längtar riktigt mycket tills det blir så varmt så vi kan spendera hela dagar utomhus! Mys!!

Idag tänkte jag tapetsera insidan av Hectors vita vitrinskåp som vi använder som hans garderob! (om ni vill se bilder på hans rum så ligger det under kategorin "huset") det är en ljusblå tapet med små vita prickar (: tanken är också att jag ska tapetsera insidan av lådorna i hans byrå, men en sak i taget ^^ sen blir det plugga teori och ta en promenad till affären, ska inhandla smör, mjöl och socker till bakning! Ikväll bakar jag jordgubbs smulpaj med vispad vaniljsås!

Nu ska jag äta upp och mysa vidare med Hector! Vi hörs senare! Ha en riktigt mysig dag!! Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och lillebror i magen.

Gud så gott det där såg ut då!

2012-04-23 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback