Mys middag


Kommentarer
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Gott! Önskar att min käre sambo kunde lära sig att äta ceasarsallad. Tråkigt att laga mat till sig själv ju :P Hoppas allt är bra! Tråkigt med den där Anna som skrev, vet hur det känns. Ja jag har ju inga barn men jag fick en gång en kommentar om att jag var djurplågare som lät Bioz bli överviktig. Men hon visste ju inte hela historien, dvs att vi hade kämpat länge med vikten men att hon bara fortsatte gå upp (fel på ämnesomsättningen enligt vet). Så ja, man ska verkligen ta reda på fakta innan man misstror någon att vara dålig mamma/matte :( Ord kan såra så himla mkt... jag vet att jag grät av den kommentaren när jag fick den iaf. PUSS saknar!

2012-04-13 @ 21:48:56
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: maria

wow, vilken middag! Du kan du!

2012-04-13 @ 22:05:46
Postat av: Elisabet

Det där såg riktigt gott ut! Nu blev jag galet sugen på Caesarsallad :)

2012-04-13 @ 22:25:12
Postat av: Cattis

ÅÅH vad gott det ser ut :) Speciellt brödet, jag har en svaghet för bröd ;)

2012-04-13 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback