Ställd

Haha vi började morgonen med ett UL för att få se våran dotter. Som vi fick besked om till 95% var en tjej förra ultraljudet.. Kan ni gissa hur ställda vi blev när vi såg det här: malva har en snopp! Hectors föräldrar är ja vad säger man! Förvånade!! Men nu har vi smält det och är såklart väldigt glada! Ringde mamma och berättade och hon tyckte det var jätteroligt! "nu kommer ju Hector och bebisen ha jätteroligt och leka bra ihop" sant så sant! (; jag gillade Sebastians kommentar "japp! Då kör vi tills det blir en tjej" vi kommer sluta med ett helt fotbollslag!! Namn har vi till 97% och det är maken min som valt. Andra namnet är mitt släktnamn. Zid Leonard Cobert. Vet dock inte om vi kommer stava med S eller Z. Eller om vi funderar vidare! Tips mottaga gärna!

Och kontrollen på neo gick jättebra! Han ligger inte på premarur kurvan längre och läkarn sa att om han inte vetat om att han kom för tidigt så hade han aldrig märkt det. 10 månader är normalt för att kunna sitta för ett fullgånget barn så han är tidig för att vara premarur! Stolta föräldrar <3 han utvecklas jättebra och fick "toppbetyg" som den snälla läkaren sa :D
Nu ska vi baka bröd och fredagsmysa! :D

PUSS! Och ps. Lågstadielärare ska jag plugga till! Mysigt va!! Är himla nöjd med valet (; varierande och utvecklande och helt underbart med barn!


Kommentarer
Postat av: Ami

ojojoj vilken shock haha :D men lika fint vilket som <3

2012-04-20 @ 16:17:39
Postat av: LindaÅ

Nämen?! En snopp alltså! :) Ja men det går nog att "tänka om" Roligt i vilket fall som helst. Kram!

2012-04-20 @ 16:30:52
Postat av: Marit

Åhhh, vad kul att det blir en till liten kille! =)Grattis grattis!



Och vad kul att du har hittat din utbildning! Efter vad jag läst om dig här i din blogg så kommer du passa perfekt som lågstadielärare! =) Du kommer bli en kanonbra förebild och du får en chans att påverka och uppmuntra. Jag har själv funderat på lågstadie - eller förskolelärare förut för det verkar vara ett så himla kul att jobba med barn, men jag hamnade på ett annat spår istället. Man kan ju inte bli allt man vill. ;)



Ha en fin helg! =)



Kramar!

2012-04-20 @ 16:36:00
URL: http://stridhhomedesign.se
Postat av: Carro

Oj vilken chock! Kanske låg han konstigt vid förra ultraljudet. Men vad spännande, de blir kul å se om han & Hector blir lika då båda är killar.. Men jag tror, att man kan känna att har man antingen en kille eller tjej, vore de liksom kul med de motsatta könet, men man blir såklart glad oavsett men så känner jag med att nu när vi har love är de klart de vore kul med en tjej, och hade man haft en tjej innan så hade man tänkt tvärtom. Men du å Sebastian verkar va sånna som vill ha typ tio kidz, nä men du fattar :P Ni verkar iaf passa att ha många barn! Grattis till lillkillen iaf, och vilket fint namn!

2012-04-20 @ 16:59:10
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Tobbe

hehe en lite trevlig krabat till men zid med z passar bra tycker jag

2012-04-20 @ 18:44:31
Postat av: Marielle

Haha vad kul :D! Man ser ju väldigt väl att det är en liten kille på den där bilden :). Jag fattade inte med namnen. Är Zid ett mellannamn eller ska det vara första?

2012-04-20 @ 20:13:35
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Åh gumman vilket fint namn, tycker absolut med Z! Känns som ett helt annat namn än med S haha :) Och du kommer passa ypperligt som förskolelärare! Det vet jag! Själv hade jag praktik på ett dagis i 7 veckor en gång och det var INGET för mig haha ;) Tur man kan prova på saker ibland så man vet vad som passar, hade nämligen tänkt utbilda mig till det innan hihi. Du är bäst gumman! Saknar dig <3 Puss!

2012-04-21 @ 03:08:54
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Madde i CA

Vilken chock :D Men tur att ni va på ett till UL och inte bara det första, hade ju varit ännu större överraskning om ni inte fått veta innan förlossningen :D

2012-04-21 @ 07:46:25
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Carro

Haha jag tänkte faktiskt på familjen annorlunda när jag skrev kommentaren, vad komiskt hahaha :P Vore verkligen kul att ses nån mer gång... även fast jag känner mig lite dum för mina lustiga kommentarer ibland .. har som sagt aldrig menat nått illa, hoppas du vet det.. vore kul å träffa dig å Hector, ni kanske har vägarna förbi stockholm nån gång?

2012-04-21 @ 08:11:02
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Natalie Ling

Så mysigt Fanny, blir glad i själen av att läsa din blogg :) Hälsa Sebastian. Kramar Natalie

2012-04-21 @ 16:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback