Torsdag!

Den här veckan har verkligen gått undan! Snett helg igen! Känns skönt, att vara tillsammans hela familjen är mysigast <3 jag ska strax kliva upp, har dragit mig för att gå upp, luktar tydligen snus i hela huset! Och jag mår illa av den lukten nu haha! Jo visst hade det varit ännu billigare om han slutat (: nu har så rätt så! Men han är vuxen som det där får han sköta som han vill, är glad att han iallafall har dragit ner väldigt mycket och att jag slipper hångla med honom när han har den där klumpen under läppen inne (; men snart ska jag upp och hoppa och börja dem här dagen!

Hoppas ni mår bra och får en riktigt bra torsdag! Hörs sen! Puss


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej Fanny! Jag bara undrar varför Hector alltid har mössa på sig? :)

2012-04-29 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback