Våffelbrunch

Åt jag tidigare! Och strax är det dags för att börja med middagen! Jag och Hector ligger och myser under täcket. Jag pluggar teori och han vilar. Det regnar ute! Idag har vi haft en riktig mysdag <3 älsklingen slutar nu och snart ses vi! Mys! Han ska göra eget snus ikväll fy det kommer lukta snus i hela huset! Haha! Får fly ut på altan. Men vad man sparar in pengar! På en förpackning som man gör själv i ugnen får man 55 dosor.. 299 kr och i affären kostar en dosa 55 kr. Ja! Jag kan nog stå ut med lite snuslukt (;


Kommentarer
Postat av: Anna-Ellies mamma

Haha , Hur gör man eget snus :S??

<3

2012-04-25 @ 17:26:10
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Postat av: Ami

men det blir ju ÄNNU billigare om han slutar snusa ;) kram på er!

2012-04-25 @ 18:41:39
Postat av: Jessica A

Nej fy det är inte värt de!! Det stinker verkligen apa o går inte vara i närheten haha! Har erfarenhet av när pappa skulle göra de en gång :p

2012-04-25 @ 18:58:15
Postat av: Anna-Ellies mamma

Åh vad gott! Det ska jag äta imorgon tror jag till lunch ;)

<3

2012-04-25 @ 22:34:41
URL: http://htmammalivetmedkarleken.blogg.se/
Postat av: Annica

Precis som Ami skriver så blir det ju billigare om han slutar snusa annars finns det ju faktiskt snus som är billigare än 55 kr dosan. Min sambo har varit snusfri sedan slutet av september -11, han slutade tvärt och jag trodde han skulle ha ett hiskeligt humör men han hade inga humörsvängningar alls och jag är så imponerad av honom men ger man sig fan på att sluta så ska det nog inte vara så svårt. =)

2012-04-26 @ 09:42:51
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback