Zid

Haha jag tror allt lagt sig nu! Vafan vi skulle ju ha röda tapeter med vita prickar i rummet?! Får bli wild and crazy och uppfostra honom som en hen! Haha! Nej tror det räcker med att vi har så könsneutrala kläder på Hector och som även vår zid kommer ha. Nu får vi tänka om. Fast rött är fint! Jaja! Vi får se (; jag skrattade när jag läste din kommentar Carro! Störtskön! Vi vill ha fler barn ja! Hade Sebastian fått bestämma hade vi hamnat på tv i familjen annorlunda, MEN så har ju mamman lite att säga till om med (; fyra har vi pratat om!

Har sovit en vända på soffan, skönt! Inte van vid att gå upp så tidigt! Sitter och försöker vakna till liv. Hector vaknade för en stund sen, älsklingen är i köket och lagar fredagsmiddagen och jag ska ut dit nu och hjälpa till. Mysigt med helg! Ikväll tittar vi på let's dance och äter chips och dipp myskväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback